Gå til innhold

Hvor vanlig er det her inne å angre på egne tråder og innlegg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan starte tråder om tanker og/eller problemer, stille spørsmål ved helsa, osv. for så å angre meg etterpå. 

Føler jeg har driti meg ut og føler meg sååååå utrolig dum i ettertid. Hva er galt med meg? For det er vel ikke helt normalt å ha det sånn? 

Anonymkode: f9167...9c5

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan starte tråder om tanker og/eller problemer, stille spørsmål ved helsa, osv. for så å angre meg etterpå. 

Føler jeg har driti meg ut og føler meg sååååå utrolig dum i ettertid.

Anonymkode: f9167...9c5

Det som er lett at vi gjør, særlig når vi sitter fremfor en skjerm og poster innlegg og ev. er engaskjert i en diskusjon eller emosjonelt, er at vi ikke ser alle menneskene som faktisk går inn og leser innlegget. hadde det sittet si 100 mennesker fremfor oss, hadde vi kanskje holdt igjen på noe av det vi velger å dele eller ordlagt oss annerledes?

Et lite tips, om du lurer på om du kan komme til å dele for mye privat om deg selv eller si noe uheldig i en diskusjon, kan det være et tips å gå fra skjermen og gjøre noe helt annet i 5-10 minutter (eller lengre) for å få en liten pause, og ta opp tråden på nytt.

Jeg angrer på ting jeg både sier og gjør hvis jeg blir sint. Spesielt fordi jeg blir ufordragelig og urimelig når det koker over. Det er bedre å angre enn å ikke bry seg da, tross alt.

Å dele følelser, tanker og snakke om problemer kan være  vanskelig, men jeg har ikke angret på det. Jeg ser heller ikke at noen har skrevet så mye de bør angre på her. Tror det er viktig å dele og få innspill, selv om @Eva Sofie har et poeng. 

Endret av Kashmir

Annonse

AnonymBruker

Jeg angrer ofte på at jeg ikke trekker meg ut at av tråder når det blir konflikter. Hvorfor jeg ikke gir meg før når jeg snakker med en likesinnet person. Fremover vil jeg prøve å unngå personer som bevisst prøver og heve seg selv over meg. 

Anonymkode: e4f5a...9d9

Har hendt at jeg har angret ja. Og da kan jeg få angst mtp å gå inn på DOL. Blir redd for å bli angrepet av anonyme brukere osv. Sistnevnte skjer heldigvis ikke så ofte lenger. Jeg skriver jo alltid under brukernavn og tidvis sårbare tema så det kan være litt vanskelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...