Gå til innhold

Kan jeg virkelig merke forverring så raskt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk ned i stemningsleie nesten med en gang jeg sluttet på Lamictal. Sånn snakk om dager. Men det skjedde andre ting i livet mitt på samme tid (jeg ble innlagt på rehabilitering samme uke som jeg sluttet) så jeg har tenkt at det først og fremst er det som er grunnen. Men stemningsleiet er fremdeles lavere nå som jeg er kommet hjem. Usikker på om det er Lamictal som er grunnen. Legen sier at spekteret mitt av følelser kan ha blitt større etter at jeg sluttet på Lamictal

AnonymBruker
Fru2020 skrev (20 timer siden):

Jeg gikk ned i stemningsleie nesten med en gang jeg sluttet på Lamictal. Sånn snakk om dager. Men det skjedde andre ting i livet mitt på samme tid (jeg ble innlagt på rehabilitering samme uke som jeg sluttet) så jeg har tenkt at det først og fremst er det som er grunnen. Men stemningsleiet er fremdeles lavere nå som jeg er kommet hjem. Usikker på om det er Lamictal som er grunnen. Legen sier at spekteret mitt av følelser kan ha blitt større etter at jeg sluttet på Lamictal

Interessant. Da håper jeg bare på at jeg ikke blir så alt for dårlig. Legen som sa at spekteret ditt av følelser kan ha blitt større var det psykiater?

Anonymkode: ef33a...de3

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg merket det etter én uke uten Litium. Da var jeg rask til å begynne igjen. Ikke verdt det. 

Det er sant. Hva var grunnen til at du var uten litium? Skulle du egentlig slutte?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sant. Hva var grunnen til at du var uten litium? Skulle du egentlig slutte?

Jeg var bare dum og tenkte jeg klarte meg uten. Ble raskt fin igjen av oppstart. 

Endret av Glitter

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Interessant. Da håper jeg bare på at jeg ikke blir så alt for dårlig. Legen som sa at spekteret ditt av følelser kan ha blitt større var det psykiater?

Nei, det var fastlegen som sa det. Jeg har tenkt at stemningsleiet mitt nå er akseptabelt. Det er verdt å ha et lavere stemningsleie mot å være medisinfri. Og så får jeg håpe at jeg klarer å klatre meg oppover etterhvert 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...