Gå til innhold

Hva ble du mobbet for som barn/ ungdom?


Myyyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble heldigvis ikke mobbet. Jeg var ganske usikker og hadde komplekser for det ene etter det andre, og veldig glad jeg ikke var utsatt for mobbing, det kunne blitt uutholdelig, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (På 3.8.2023 den 11.38):

Ble mobbet, men ønsker ikke å fortelle akkurat nå hva de sa til meg siden jeg ikke vil rippe opp i det. Ofte er det sånn at fortid bør være fortid og ikke noe en skal gå å tenke på til daglig, eller minne seg selv om. 

Du har helt rett. Jeg plages ikke med det, såg bare en morsom 90 talls video og ble inspirert til å spørre. Men skjønner jo at mange ikke vil minnes den tiden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...