stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg har lyst å drikke alkohol men det er vel ikke så lurt? Tar jo medisiner og kan få gallesteinsanfall når som helst og da må jeg ta medisiner, men det hadde vært kjekt å kose seg med litt amarula. Så skal jeg i selskap i august og der blir det alkohol, vil ikke risikere å sovne for godt. Eller går det med litt? Hadde vært godt med en cider og men vet ikke hvordan jeg reagerer, det er lenge siden jeg har drukket alkohol nå. Bør vel ikke blandes med risperdal, vival, seroquel og stilnoct? Det er ikke snakk om å misbruke alkohol, bare kose seg med det. Flere som drikker alkohol her og tar medisiner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 Nå ble det mye "lyst på alkohol" her. Nei, jeg syns ikke at du skal drikke det. Du har en tendens til å engste deg for medisiner og inntak, pluss alle helserelaterte ting. Ikke sant? Så jeg ser for meg at du etter å ha drukket alkohol vil kunne få panikkanfall pga angst eller frykt ( for nei, det er ikke bra å blande medisiner og alkohol ) Tar jeg helt feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 Kashmir skrev (27 minutter siden): Nå ble det mye "lyst på alkohol" her. Nei, jeg syns ikke at du skal drikke det. Du har en tendens til å engste deg for medisiner og inntak, pluss alle helserelaterte ting. Ikke sant? Så jeg ser for meg at du etter å ha drukket alkohol vil kunne få panikkanfall pga angst eller frykt ( for nei, det er ikke bra å blande medisiner og alkohol ) Tar jeg helt feil? Nei du har nok rett i det, kan bli engstelig etter å ha drukket alkohol og ikke tørre å ta medisinene. Det er jo ikke bra det heller, får vel holde meg uten alkohol. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Jeg har lyst å drikke alkohol men det er vel ikke så lurt? Tar jo medisiner og kan få gallesteinsanfall når som helst og da må jeg ta medisiner, men det hadde vært kjekt å kose seg med litt amarula. Så skal jeg i selskap i august og der blir det alkohol, vil ikke risikere å sovne for godt. Eller går det med litt? Hadde vært godt med en cider og men vet ikke hvordan jeg reagerer, det er lenge siden jeg har drukket alkohol nå. Bør vel ikke blandes med risperdal, vival, seroquel og stilnoct? Det er ikke snakk om å misbruke alkohol, bare kose seg med det. Flere som drikker alkohol her og tar medisiner? Vet du det har jeg og lyst til. Men i ditt tilfelle hvor du bruker de medisinene så er det nok ikke så lurt. Drikker du alkohol bør du ikke bruke medisinene du ramser opp så da må du velge. Du må for all del ikke blande alkohol med den type medisiner. Anonymkode: 0f7f7...caa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du det har jeg og lyst til. Men i ditt tilfelle hvor du bruker de medisinene så er det nok ikke så lurt. Drikker du alkohol bør du ikke bruke medisinene du ramser opp så da må du velge. Du må for all del ikke blande alkohol med den type medisiner. Anonymkode: 0f7f7...caa Ok. Får holde meg unna alkohol da, det hadde bare vært for kos en dag. Men ikke kos hvis jeg blir helt vekke heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ok. Får holde meg unna alkohol da, det hadde bare vært for kos en dag. Men ikke kos hvis jeg blir helt vekke heller. Hvis du leser på Kupton sin tråd om alkohol og medisiner ser du hvem som kan og ikke kan drikke alkohol med medisiner. Serquel over 100 mg går ikke bra samt hvis du har en alvorlig diagnose. Stilnoct vival sobril eks er farlig og blande alkohol med. Anonymkode: 0f7f7...caa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 Vendi skrev (16 minutter siden): Drikker svært sjeldent selv, så det er nok derfor jeg ikke helt skjønner greia med "å kose seg" med alkohol. Hva er egentlig vitsen hvis ikke man skal få litt effekt ut av det? Kan man heller ikke da "kose seg" med et glass brus i stedet? Alkohol smaker vel ikke så godt heller, spør du meg. Men det har likevel liksom alltid vært så gjevt å "kose seg" med alkohol. Skjønner som sagt ikke greia hvis man ikke skal drikke for å få en slags ruseffekt. Det er vel når den milde rusen inntreffer at man "koser seg"? Hvis ikke kan man jo bare drikke noe annet. Det er mange fine fruer som koser seg med vin f.eks. Vin liker jeg ikke men liker likør og cider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du leser på Kupton sin tråd om alkohol og medisiner ser du hvem som kan og ikke kan drikke alkohol med medisiner. Serquel over 100 mg går ikke bra samt hvis du har en alvorlig diagnose. Stilnoct vival sobril eks er farlig og blande alkohol med. Anonymkode: 0f7f7...caa Å er det farlig? Det visste jeg ikke, best å holde seg unna da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg kan ikke forstå at du vil utsette deg for mer av det du sliter med pga alkohol. Man skal ikke drikke alkohol når man går på slike medisiner og det er for en grunn. Du kan kanskje ta deg noe alkohol fritt? Anonymkode: fa26e...9df 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke forstå at du vil utsette deg for mer av det du sliter med pga alkohol. Man skal ikke drikke alkohol når man går på slike medisiner og det er for en grunn. Du kan kanskje ta deg noe alkohol fritt? Anonymkode: fa26e...9df Kan drikke pepsi max og vann Det var bare et spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 stjernestøv skrev (3 timer siden): Jeg har lyst å drikke alkohol men det er vel ikke så lurt? Tar jo medisiner og kan få gallesteinsanfall når som helst og da må jeg ta medisiner, men det hadde vært kjekt å kose seg med litt amarula. Så skal jeg i selskap i august og der blir det alkohol, vil ikke risikere å sovne for godt. Eller går det med litt? Hadde vært godt med en cider og men vet ikke hvordan jeg reagerer, det er lenge siden jeg har drukket alkohol nå. Bør vel ikke blandes med risperdal, vival, seroquel og stilnoct? Det er ikke snakk om å misbruke alkohol, bare kose seg med det. Flere som drikker alkohol her og tar medisiner? Det har du spurt om mange ganger før. Anonymkode: 3e4bc...c0e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 stjernestøv skrev (3 timer siden): Jeg har lyst å drikke alkohol men det er vel ikke så lurt? Tar jo medisiner og kan få gallesteinsanfall når som helst og da må jeg ta medisiner, men det hadde vært kjekt å kose seg med litt amarula. Så skal jeg i selskap i august og der blir det alkohol, vil ikke risikere å sovne for godt. Eller går det med litt? Hadde vært godt med en cider og men vet ikke hvordan jeg reagerer, det er lenge siden jeg har drukket alkohol nå. Bør vel ikke blandes med risperdal, vival, seroquel og stilnoct? Det er ikke snakk om å misbruke alkohol, bare kose seg med det. Flere som drikker alkohol her og tar medisiner? I tillegg til andre momenter, så sies vel alkohol å kunne trigge gallestensanfall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 frosken skrev (7 minutter siden): I tillegg til andre momenter, så sies vel alkohol å kunne trigge gallestensanfall. Ok. Da holder jeg meg langt unna. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.