Gå til innhold

Hvordan holder jeg ut til mandag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det skikkelig skikkelig tungt nå. Følger kriseplan som godt jeg kan. I den står det: *Skrive *Lese *Høre på musikk *Ringe familie *Lage mat *Gå tur *Ring helsevesen. Men nå føles det ut som om ingenting funker bra nok lenger... 

Hva kan jeg gjøre for å klare å holde ut?

Anonymkode: d4b54...261

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474339-hvordan-holder-jeg-ut-til-mandag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenk at ingen andre kan ta fra deg smerten. Istedenfor å prøve å flykte vekk fra smerten(som mye av kriseplanen din sier) så kan du forsøke å bare være deg med smerten. Bare la den være der og så kan du si til deg selv at den vil gå over. Ingenting er statisk. I mellomtiden kan du tenke over hva du kan gjøre for å gi deg selv omsorg. Gi deg selv medfølelse for at du har det så vondt nå. Gråt hvis du trenger. 

Anonymkode: 4a646...17c

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har det skikkelig skikkelig tungt nå. Følger kriseplan som godt jeg kan. I den står det: *Skrive *Lese *Høre på musikk *Ringe familie *Lage mat *Gå tur *Ring helsevesen. Men nå føles det ut som om ingenting funker bra nok lenger... 

Da ringer du kirkens sos eller chatter med dem. De er åpen nå. 

Anonymkode: e7799...265

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tenk at ingen andre kan ta fra deg smerten. Istedenfor å prøve å flykte vekk fra smerten(som mye av kriseplanen din sier) så kan du forsøke å bare være deg med smerten. Bare la den være der og så kan du si til deg selv at den vil gå over. Ingenting er statisk. I mellomtiden kan du tenke over hva du kan gjøre for å gi deg selv omsorg. Gi deg selv medfølelse for at du har det så vondt nå. Gråt hvis du trenger. 

Anonymkode: 4a646...17c

Takk for svar. Jeg forstår ikke helt hvordan en skal klare å være i smerten? Jeg er så vandt til å flykte vekk at jeg klarer det ikke...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Uff husk at legevakten er der hvis du ikke klarer å holde ut. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...