AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 F. Eks hvis man legger ut armer med selvskading arr på tiktok? Jeg tenker at vis "alle" ungdommer legger ut sånne armer så vil jo de andre ungdommene som enda ikke har gjort det kanskje også føle de må? Anonymkode: af723...df2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 "Alle" ungdommer dvs ungdommer flest vil ikke legge ut slike videoer. Så jeg tenker ikke at det blir slik du beskriver. Men jeg kan se den at ungdommer med psykiske helsevansker kan oppsøke slike videoer og at det kan ha en smitteeffekt. Anonymkode: 19f1c...aac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg fikk i hvert fall høre at før da selvskading ikke medførte utskrivelse på akuttpsykiatrisk så var det ikke uvanlig at hvis én person skadet seg så trigget det andre på avdelingen og at det ble nesten en konkurranse om å skade seg selv mest. Men så innførte de nulltoleranse for selvskading hvor selvskading = utskrivelse og det medførte en dramatisk nedgang i mengde selvskading inne på post. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.