Gå til innhold

DnB, elsket og hatet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke DNB, men treffer folk. Noen sier de har kuttet dem ut fordi de synes det er en dårlig bank. Men det virker som det er denne folk flest har. 
Hvorfor?

Anonymkode: e6e43...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke DNB, men treffer folk. Noen sier de har kuttet dem ut fordi de synes det er en dårlig bank. Men det virker som det er denne folk flest har. 
Hvorfor?

Anonymkode: e6e43...ca9

Fordi de er dyre?

Anonymkode: 04e5d...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi de er dyre?

Anonymkode: 04e5d...548

Hvorfor har noen den banken hvis det er dyrt?

Anonymkode: e6e43...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har noen den banken hvis det er dyrt?

Anonymkode: e6e43...ca9

Fordi de ikke bryr seg, eller bare er late?

Anonymkode: 04e5d...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

De overtok postbanken da fikk de mange nye kunder. De oppleves vel som stødige og trygge også.

Personlig har jeg ett lite agg i siden til de, da jeg ble nektet refinansiering, på veldig tynt grunnlag og saksbehandleren ikke en gang gadd ringe meg opp og si det. Dagen etter søkte jeg hos sbanken og fikk ja med en gang, til og med kunne jeg få ett mye høyere beløp. Men jeg tok bare det jeg trengte inn i ett sikret lån.

Jeg mistenker DNB sa nei for da ville de tjene mindre på meg. Jeg hadde 85000 hos de i forbruksgjeld. Jeg hadde veldig god sikkerhet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...