Gå til innhold

Prosjekt selvdestruksjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff ja det prosjektet kjenner jeg til i eget liv også og jøsses så mye jeg har fått tii på det planet. 

Men det er så ufattelig ødeleggende og en dag kommer man ut av det destruktive også sitter en kanskje der med store konsekvenser. Ett eksempel fra meg er at jeg har gjort noe ulovlig for å sette meg i trøbbel. Der og da føles det helt riktig for jeg skal straffes, men i etterkant? Ikke gøy i det hele tatt. Straffeforfølgelse og sånt. 

Jeg vet ikke hvordan selvdestruktiv du er, men jeg håper så inderlig du heller ber om hjelp så du ikke gjør noe du angrer på. Smerte er ikke statisk. Det vil ikke gjøre like vondt for alltid. ❤️

stjernestøv
Vendi skrev (4 minutter siden):

Hei, snille du ❤️

Jeg tenker i all hovedsak på matinntaket mitt og vektøkningen min. Burde kanskje ha presisert det aller først. Det er blitt så ille at jeg ikke lenger orker/gidder å kjempe imot. Jeg har dessuten et sterkt behov for å trøste meg om dagen, og da blir det lett til at jeg trøster meg med mat og snop. I dag tok jeg en tur ut enske for å  kjøpe meg en soft is med sjokoladestrø i den hensikt å "skade meg selv". Og til i kveld har jeg bestilt masse sjokolade som kommer med Oda seinere i dag. Tenker at jeg ikke fortjener bedre. Jeg er sint på meg selv, nærmest hater meg selv, og derfor fortjener jeg å være feit og stygg, blant annet. Jeg skader meg også på annen måte, men det er det ikke stuereint å snakke om her.., men gjør det av samme grunn som nevnt over, nemlig pga selvhat og selvstraff. Jeg er vel depressiv og i en blanding av normal/oppstemt/nedstemt mye gjennom dagen. Ting skifter fort. 

MEN: Til uka begynner jeg med Litium, og da kan det hende ting blir bedre. :)

Jeg har og gitt faen mange ganger med tanke på å overspise fordi jeg fortjente det så forstår den, hadde stort behov for å trøstespise. Men i begynnelsen av mai bestemte jeg meg for at det er nok nå og siden da har jeg gått ned i vekt, ikke det at jeg merker det noe særlig. Man ser det ikke så godt selv. 

Vendi skrev (29 minutter siden):

Hei, snille du ❤️

Jeg tenker i all hovedsak på matinntaket mitt og vektøkningen min. Burde kanskje ha presisert det aller først. Det er blitt så ille at jeg ikke lenger orker/gidder å kjempe imot. Jeg har dessuten et sterkt behov for å trøste meg om dagen, og da blir det lett til at jeg trøster meg med mat og snop. I dag tok jeg en tur ut enske for å  kjøpe meg en soft is med sjokoladestrø i den hensikt å "skade meg selv". Og til i kveld har jeg bestilt masse sjokolade som kommer med Oda seinere i dag. Tenker at jeg ikke fortjener bedre. Jeg er sint på meg selv, nærmest hater meg selv, og derfor fortjener jeg å være feit og stygg, blant annet. Jeg skader meg også på annen måte, men det er det ikke stuereint å snakke om her.., men gjør det av samme grunn som nevnt over, nemlig pga selvhat og selvstraff. Jeg er vel depressiv og i en blanding av normal/oppstemt/nedstemt mye gjennom dagen. Ting skifter fort. 

MEN: Til uka begynner jeg med Litium, og da kan det hende ting blir bedre. :)

Huff det høres ikke godt ut nei. Jeg kan jo si deg at du er så mye verdt og ikke må straffe deg selv, men vet at når jeg er i lignende situasjon så går det ikke inn. Men jeg sier det likevel jeg. :)

Så bra du skal starte på Litium igjen. Håper det blir bra!

AnonymBruker
Glitter skrev (4 timer siden):

Uff ja det prosjektet kjenner jeg til i eget liv også og jøsses så mye jeg har fått tii på det planet. 

Men det er så ufattelig ødeleggende og en dag kommer man ut av det destruktive også sitter en kanskje der med store konsekvenser. Ett eksempel fra meg er at jeg har gjort noe ulovlig for å sette meg i trøbbel. Der og da føles det helt riktig for jeg skal straffes, men i etterkant? Ikke gøy i det hele tatt. Straffeforfølgelse og sånt. 

Jeg vet ikke hvordan selvdestruktiv du er, men jeg håper så inderlig du heller ber om hjelp så du ikke gjør noe du angrer på. Smerte er ikke statisk. Det vil ikke gjøre like vondt for alltid. ❤️

Er ikke din opplevelse med å gjøre noe ulovlig at du heller blir belønnet med behandling for det? Barer lurer siden du har skrevet at du ble dømt til behandling før så gjorde du noe ulovlig igjen etterpå

Anonymkode: 72868...df4

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke din opplevelse med å gjøre noe ulovlig at du heller blir belønnet med behandling for det? Barer lurer siden du har skrevet at du ble dømt til behandling før så gjorde du noe ulovlig igjen etterpå

Anonymkode: 72868...df4

Det er da virkelig ingen belønning å dømmes til behandling (dessuten har ikke det gått i orden ennå) og jeg har ikke ført meg selv ut i avhengigheten igjen for å komme i behandling. Det er mange år siden sist noe skjedde og du vet ikke hva som skjedde en gang det var snakk om sykdom! Og jeg har ikke vært dømt til behandling før. Så det har du ikke lest.

Endret av Glitter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...