Gå til innhold

Noen som vil snakke? Om hva som helst positivt ​ 😊 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det tungt i kveld og forsøker få fokuset vekk fra det. Står i kø til hjelpechat. Så tenkte bare forsøke her... Noen som vil snakke? Om hva som helst positivt 😊

Jeg er skikkelig dårlig på å starte samtaler så hehe... Men kanskje noen råd til hva en kan bruke til å avlede tankene eller fortell litt om hva du har gjort i dag eller noe sånt?

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Har du en gøy film eller serie du har sett i det siste? Har du sett Stranger Things? :D 

Egentlig ikke 😅 Jeg ser Sweet Magnolias for tiden, men det var mest bare fordi det virket litt som sånn litt feel-good serie, noe jeg definitivt trenger. Har sett Stranger Things ja, bra den 😄

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på fjelltur for første gang siden jeg fikk noen skader for over to år siden. Det var ganske stort for meg. Nå ser jeg på beat for beat. Usikker på om det er reprise. 

Liker du Marvel? Jeg har tenkt å starte med hele universet på sånn 30-40 filmer på nytt. Frister det å gjøre det samme? Google oversikten over rekkefølgen så er alt på Disney+

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Egentlig ikke 😅 Jeg ser Sweet Magnolias for tiden, men det var mest bare fordi det virket litt som sånn litt feel-good serie, noe jeg definitivt trenger. Har sett Stranger Things ja, bra den 😄

Anonymkode: de739...004

Vet ikke når du er født, men Stranger Things var ren nostalgia-trip for meg som vokste opp på 80-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært på fjelltur for første gang siden jeg fikk noen skader for over to år siden. Det var ganske stort for meg. Nå ser jeg på beat for beat. Usikker på om det er reprise. 

Liker du Marvel? Jeg har tenkt å starte ned hele universet på sånn 30-40 filmer på nytt. Frister det å gjøre det samme? Google oversikten over rekkefølgen så er alt på Disney+

Så kjekt da. For meg er fjellet sånn frihetsfølelse, burde komme meg ut på fjellet snart igjen jeg og 😊

Ja, liker Marvel ja. Hadde nok vert kjekt å se alle filmene, så virker som ett bra prosjekt da. Man har jo litt å gjøre i alle fall hehe 😅 

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Vet ikke når du er født, men Stranger Things var ren nostalgia-trip for meg som vokste opp på 80-tallet. 

Jeg er født på 90-tallet 😊 Kan se at det var nostalgi for deg ja. Kommer ny sesong neste år sant?

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så kjekt da. For meg er fjellet sånn frihetsfølelse, burde komme meg ut på fjellet snart igjen jeg og 😊

Ja, liker Marvel ja. Hadde nok vert kjekt å se alle filmene, så virker som ett bra prosjekt da. Man har jo litt å gjøre i alle fall hehe 😅 

Anonymkode: de739...004

Ja absolutt! Så siden du har det tungt nå, hva med å sette på den første? Er ikke det Iron Man? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er født på 90-tallet 😊 Kan se at det var nostalgi for deg ja. Kommer ny sesong neste år sant?

Anonymkode: de739...004

Jeg håper det, men er jo streik der nå.

Hva slags musikk liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg håper det, men er jo streik der nå.

Hva slags musikk liker du?

Åja. Stemmer det. Har så vidt hørt om det. 

Jeg hører egentlig på det aller meste av musikk, men det går nok mest i pop. Er glad i Birdy, Maria Mena, Sia, for å nevne noen få 😊 Du?

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja. Stemmer det. Har så vidt hørt om det. 

Jeg hører egentlig på det aller meste av musikk, men det går nok mest i pop. Er glad i Birdy, Maria Mena, Sia, for å nevne noen få 😊 Du?

Anonymkode: de739...004

Sia er genial.

Har du hørt denne?
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Sia er genial.

Har du hørt denne?
 

 

Ja, den er virkelig fin!

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har det tungt i kveld og forsøker få fokuset vekk fra det. Står i kø til hjelpechat. Så tenkte bare forsøke her... Noen som vil snakke? Om hva som helst positivt 😊

Jeg er skikkelig dårlig på å starte samtaler så hehe... Men kanskje noen råd til hva en kan bruke til å avlede tankene eller fortell litt om hva du har gjort i dag eller noe sånt?

Anonymkode: de739...004

Jeg har glemt om jeg har glemt å ta ut en tampong. Det er verken positivt eller negativt. Har du opplevd det?

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har glemt om jeg har glemt å ta ut en tampong. Det er verken positivt eller negativt. Har du opplevd det?

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Haha. Nei, det har jeg ikke 😅 Men du kjenner jo om den er der eller ikke?

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, den er virkelig fin!

Anonymkode: de739...004

Ja, den er nydelig.

Ellers er jeg barn av 80- og 90-tallet så går mye i det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Ja, den er nydelig.

Ellers er jeg barn av 80- og 90-tallet så går mye i det. :D

Skjønner det, mye bra musikk fra de årene 😃 

Ellers ser det ut til at køsystemet på hjelpechaten ikke fungerer helt, får opp hele tiden at jeg har fallt ut av køen fordi jeg har vert inaktiv for lenge selv om det ikke stemmer 😕 Jaja, jeg får forsøke klare meg uten... 

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner det, mye bra musikk fra de årene 😃 

Ellers ser det ut til at køsystemet på hjelpechaten ikke fungerer helt, får opp hele tiden at jeg har fallt ut av køen fordi jeg har vert inaktiv for lenge selv om det ikke stemmer 😕 Jaja, jeg får forsøke klare meg uten... 

Anonymkode: de739...004

Så teit, da! Bare å fortsette å prøve og se om du kommer inn i køen igjen.

Ellers, hørt denne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Så teit, da! Bare å fortsette å prøve og se om du kommer inn i køen igjen.

Ellers, hørt denne?

 

Ja, skal fortsette å prøve... er jo forståelig at det er litt kø nå på kvelden, er vel da de fleste sliter mest...

Nei, den har jeg ikke hørt. Du har god musikksmak må jeg si 😊

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Haha. Nei, det har jeg ikke 😅 Men du kjenner jo om den er der eller ikke?

Anonymkode: de739...004

Nei jeg har tatt to fingre langt i Inn i hattetitoda men jeg finner ingen tråd elle tramping. Leste på  nett at de ikke skulle være inni det mer enn maks 12 timer så jeg har litt noia. Det er jo litt dumt om jeg dør pga en tampong liksom. Litt tåpelig død. Men jeg tror keg bestille en time hos en lege i morra. 

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...