Gå til innhold

Andre som kun har hatt en hypoman episode (bp2)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt langvarig alvorlig depresjon, men kun en hypoman episode. BP 2 begynte slik for meg. Med hypoman episode. 39 år gammel.

Anonymkode: fd2fd...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan var den ene hypomane episoden dere som har hatt én? Altså hvordan skjønte dere at det var hypomani og ikke bre en normal svingning 

Anonymkode: 4490b...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan var den ene hypomane episoden dere som har hatt én? Altså hvordan skjønte dere at det var hypomani og ikke bre en normal svingning 

Anonymkode: 4490b...220

For meg var det ganske tydelig forskjell fra en normal svingning. Jeg var også innlagt og personale omtalte det som mani. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (1 minutt siden):

For meg var det ganske tydelig forskjell fra en normal svingning. Jeg var også innlagt og personale omtalte det som mani. 

Hvorfor fikk du ille bp1 diagnose om personalet mente det var mani? Høres ubehagelig og skremmende ut å ha opplevd. Håper det går bedre med deg. 

Anonymkode: 4490b...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor fikk du ille bp1 diagnose om personalet mente det var mani? Høres ubehagelig og skremmende ut å ha opplevd. Håper det går bedre med deg. 

Anonymkode: 4490b...220

Jeg fikk diagnosen satt 1 år senere av en annen behandler som aldri hadde observert meg hypoman/manisk. Hvorfor han mente det var bp2 og ikke bp1 vet jeg egentlig ikke. Det var absolutt ikke skremmende, for min del var der utelukkende bare positive følelser. Dette er sikkert litt individuelt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan var den ene hypomane episoden dere som har hatt én? Altså hvordan skjønte dere at det var hypomani og ikke bre en normal svingning 

Anonymkode: 4490b...220

Jeg mistet søvn, ble agitert og fikk masse energi/ble gira. Visste ikke at jeg var hypoman.

Anonymkode: fd2fd...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...