AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 Jeg synes det er meget utfordrende å gå i terapi. Er redd for at jeg sier noe feil eller at jeg ikke er en flink pasient. Er livredd for å få kjeft av terapeuten. I tillegg tenker jeg at den eneste gangen jeg er verdig hjelp er når jeg ønsker å ta livet mitt (knapt da). Jeg krymper meg ovenfor terapeuten som er stuck med slik et elendig menneske. Anonymkode: 09037...605 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 Jeg har det også sånn. Holdt det ikke ut så jeg sluttet i terapi. Anonymkode: d240a...f17 0 Siter
Everybody Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 Det er heller terapeuten som skal være redd for å få kjeft av pasienten. Krev heller noe av behandleren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har det også sånn. Holdt det ikke ut så jeg sluttet i terapi. Anonymkode: d240a...f17 Det tenker jeg også ofte på. Men det er jo ikke så klokt? Hvordan har det gått med deg etterpå? Anonymkode: 09037...605 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 Hvor mange innlegg skal dere lage om det samme? At dere er for lite verdt til å få behandling, og at dere er redd for å oppta plass, osv. Har dere ikke fått nok bekreftende svar på det motsatte? Anonymkode: fd745...b6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er meget utfordrende å gå i terapi. Er redd for at jeg sier noe feil eller at jeg ikke er en flink pasient. Er livredd for å få kjeft av terapeuten. I tillegg tenker jeg at den eneste gangen jeg er verdig hjelp er når jeg ønsker å ta livet mitt (knapt da). Jeg krymper meg ovenfor terapeuten som er stuck med slik et elendig menneske. Anonymkode: 09037...605 Hvorfor mener du at psykologen din er stuck med deg? Er du på aap og dps er tvunget til å ha deg der pga nav? Anonymkode: 76a6f...2f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det tenker jeg også ofte på. Men det er jo ikke så klokt? Hvordan har det gått med deg etterpå? Anonymkode: 09037...605 Nei, det er ikke klokt. Det vil være et bedre valg å være i terapi og jobbe med det. Har ikke gått så bra med meg etter jeg sluttet. Men virker umulig å starte igjen. Jeg håper du fortsetter i terapi selvom alt inni deg skriker det motsatte. Anonymkode: d240a...f17 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener du at psykologen din er stuck med deg? Er du på aap og dps er tvunget til å ha deg der pga nav? Anonymkode: 76a6f...2f9 Nei, men terapeut kan vel ikke velge og vrake pasientene sine? Anonymkode: 09037...605 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke klokt. Det vil være et bedre valg å være i terapi og jobbe med det. Har ikke gått så bra med meg etter jeg sluttet. Men virker umulig å starte igjen. Jeg håper du fortsetter i terapi selvom alt inni deg skriker det motsatte. Anonymkode: d240a...f17 Takk. Jeg skal forsøke så godt jeg kan. Jobber du og er sosial? Leit å høre at det ikke går bra. Anonymkode: 09037...605 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.