Gå til innhold

Andre som skammer seg ovenfor terapeuten sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes det er meget utfordrende å gå i terapi. Er redd for at jeg sier noe feil eller at jeg ikke er en flink pasient. Er livredd for å få kjeft av terapeuten. I tillegg tenker jeg at den eneste gangen jeg er verdig hjelp er når jeg ønsker å ta livet mitt (knapt da). 

Jeg krymper meg ovenfor terapeuten som er stuck med slik et elendig menneske.

Anonymkode: 09037...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har det også sånn. Holdt det ikke ut så jeg sluttet i terapi. 

Anonymkode: d240a...f17

Det tenker jeg også ofte på. Men det er jo ikke så klokt? Hvordan har det gått med deg etterpå?

Anonymkode: 09037...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange innlegg skal dere lage om det samme? At dere er for lite verdt til å få behandling, og at dere er redd for å oppta plass, osv. 

Har dere ikke fått nok bekreftende svar på det motsatte? 

Anonymkode: fd745...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er meget utfordrende å gå i terapi. Er redd for at jeg sier noe feil eller at jeg ikke er en flink pasient. Er livredd for å få kjeft av terapeuten. I tillegg tenker jeg at den eneste gangen jeg er verdig hjelp er når jeg ønsker å ta livet mitt (knapt da). 

Jeg krymper meg ovenfor terapeuten som er stuck med slik et elendig menneske.

Anonymkode: 09037...605

Hvorfor mener du at psykologen din er stuck med deg? Er du på aap og dps er tvunget til å ha deg der pga nav? 

Anonymkode: 76a6f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det tenker jeg også ofte på. Men det er jo ikke så klokt? Hvordan har det gått med deg etterpå?

Anonymkode: 09037...605

Nei, det er ikke klokt. Det vil være et bedre valg å være i terapi og jobbe med det. Har ikke gått så bra med meg etter jeg sluttet. Men virker umulig å starte igjen. Jeg håper du fortsetter i terapi selvom alt inni deg skriker det motsatte. 

Anonymkode: d240a...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor mener du at psykologen din er stuck med deg? Er du på aap og dps er tvunget til å ha deg der pga nav? 

Anonymkode: 76a6f...2f9

Nei, men terapeut kan vel ikke velge og vrake pasientene sine? 

Anonymkode: 09037...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er ikke klokt. Det vil være et bedre valg å være i terapi og jobbe med det. Har ikke gått så bra med meg etter jeg sluttet. Men virker umulig å starte igjen. Jeg håper du fortsetter i terapi selvom alt inni deg skriker det motsatte. 

Anonymkode: d240a...f17

Takk. Jeg skal forsøke så godt jeg kan. Jobber du og er sosial? Leit å høre at det ikke går bra.

Anonymkode: 09037...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...