Gå til innhold

Er du god på å ta plass å prate om deg selv? (Følelser/generelt)

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja både jeg og mannen er stille så vi har fått høre det "Hvorfor prater de ikke". Det er ikke gøy å høre. Derfor liker jeg ikke å gå i selskaper der det er mange folk, noe jeg skal i august og gruer meg til. 

Skjønner det. Du er heldig som har mannen din da ❤️ 

Jeg har vært isolert uten nettverk i lang tid, men ikke nå lenge. Prøver å utfordre meg på å ta mer plass. Det går fint når jeg er sammen med nære venner, men når vi blir mange eller jeg møter nye så blir jeg veldig stille. Det er veldig ubehagelig, men det vil gå bedre etterhvert tror jeg. Må bare øve meg litt først :) 

Fortsetter under...

stjernestøv
Martine skrev (3 minutter siden):

Skjønner det. Du er heldig som har mannen din da ❤️ 

Jeg har vært isolert uten nettverk i lang tid, men ikke nå lenge. Prøver å utfordre meg på å ta mer plass. Det går fint når jeg er sammen med nære venner, men når vi blir mange eller jeg møter nye så blir jeg veldig stille. Det er veldig ubehagelig, men det vil gå bedre etterhvert tror jeg. Må bare øve meg litt først :) 

Ja vi er i hvert fall to som ikke sier stort ❤️ 

Jeg har alltid vært sånn bortsett fra i min ungdom men da ruset jeg meg mye. Det er bra du utfordrer deg da :) 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja vi er i hvert fall to som ikke sier stort ❤️ 

Jeg har alltid vært sånn bortsett fra i min ungdom men da ruset jeg meg mye. Det er bra du utfordrer deg da :) 

Jeg er motsatt av deg. Tar ikke mye plass men er ofte i sentrum blant trygge omgivelser, positivt og negativt. Til tider en rebell i familie situasjoner derfor negativ oppmerksomhet og positivt i andre sammenhenger stort sett. 

Anonymkode: f3f66...884

stjernestøv
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er motsatt av deg. Tar ikke mye plass men er ofte i sentrum blant trygge omgivelser, positivt og negativt. Til tider en rebell i familie situasjoner derfor negativ oppmerksomhet og positivt i andre sammenhenger stort sett. 

Ok. Jeg liker ikke å være i sentrum, vil helst ikke være der i det hele tatt. Er litt tryggere på venner men liker at de snakker mye. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
stjernestøv skrev (40 minutter siden):

Ok. Jeg liker ikke å være i sentrum, vil helst ikke være der i det hele tatt. Er litt tryggere på venner men liker at de snakker mye. 

Hvordan er du som mor da? Sier du ja til alt de vil? Jeg ser ikke for meg at du kan si nei til noe. Du virker som en veldig snill person. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan er du som mor da? Sier du ja til alt de vil? Jeg ser ikke for meg at du kan si nei til noe. Du virker som en veldig snill person. 

Jo takk. Ja jeg er en snill mor og sier ikke nei, jeg vil at de skal være fornøyd. Men når det kommer til å bli med ut på fest f.eks sier jeg nei, det er ikke for alle. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ja både jeg og mannen er stille så vi har fått høre det "Hvorfor prater de ikke". Det er ikke gøy å høre. Derfor liker jeg ikke å gå i selskaper der det er mange folk, noe jeg skal i august og gruer meg til. 

Ikke noe gøy i det hele tatt! Folk burde spart seg for slike kommentarer.

Anonymkode: e5b19...eac

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja alle er forskjellige, noen har alltid noe å prate om. 

Hvis det er få personer til stede eller er folk jeg føler meg trygg på kan jeg ta litt plass og prate om ting. Noen ganger kan jeg prate litt for mye 😅 men er det mange ukjente er jeg mer stille. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja alle er forskjellige, noen har alltid noe å prate om. 

Jeg skjønner at det ikke er noe særlig å få slike kommentarer på at man er stille. Det er jo ikke særlig forstandige mennesker som påpeker sånt heller. 

Men det er jo utfordringer med å være den som tar plass også. Hvis du viser selvtillit og tar ordet, så vil du alltid få negative reaksjoner jo flere du omgås og arenaer du beveger deg på. Det er ikke uten komplikasjoner til enhver tid, men en blir hardhudet da, og folk er jo i de aller fleste tilfeller lette å ha med å gjøre.

Endret av Kashmir
stjernestøv
Kashmir skrev (21 minutter siden):

Jeg skjønner at det ikke er noe særlig å få slike kommentarer på at man er stille. Det er jo ikke særlig forstandige mennesker som påpeker sånt heller. 

Men det er jo utfordringer med å være den som tar plass også. Hvis du viser selvtillit og tar ordet, så vil du alltid få negative reaksjoner jo flere du omgås og arenaer du beveger deg på. Det er ikke uten komplikasjoner til enhver tid, men en blir hardhudet da, og folk er jo i de aller fleste tilfeller lette å ha med å gjøre.

Far min er en sånn som kan snakke i timevis om alt mulig, jeg kommer aldri på noe å si. Han har opplevd mye i livet da. Min svigerinne snakker bare om seg og sitt, det kan bli for mye. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...