Gå til innhold

Er han sannsynligvis syk, eller kan dette regnes som en frisk handling?


Glitter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Pluss at Glitter har delt åpent hvilken by hun bor i osv som gjør det enda lettere å identifisere ham siden Glitter er lett gjenkjennelig for mennesker i sin by innen rus og psyk 

Anonymkode: 5c4a1...5bf

Han er ikke fra min by. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Hva betyr det? 

Det betyr at flere av dere på nytt henger dere opp i noe som i denne sammenheng er en liten bagatell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (13 minutter siden):

I denne sammenheng er det et komma i dobbelparentes. 

Det stemmer ikke Kupton. Jeg og mange med meg hadde opplevde som illojalt og vanskelig å bli utlevert gjenkjennbare på nett med sårbar informasjon. Det er dårlig netthygiene

Anonymkode: 5c4a1...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det stemmer ikke Kupton. Jeg og mange med meg hadde opplevde som illojalt og vanskelig å bli utlevert gjenkjennbare på nett med sårbar informasjon. Det er dårlig netthygiene

Anonymkode: 5c4a1...5bf

Om han verver seg til Ukraina, er det kjent for svært mange i hjembyen før det har gått en uke. Det finnes flere informasjonskanaler enn Dol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Everybody skrev (1 minutt siden):

Hva er det verste som kan skje hvis noen finner ut hvem han er eller at han ser posten?

Min datter leste om seg selv her inne i en tråd jeg hadde startet, hun ville ha det slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (10 minutter siden):

Det betyr at flere av dere på nytt henger dere opp i noe som i denne sammenheng er en liten bagatell. 

Okay. Da så . Det er greit å være uenig. Og gi utrykk for det. 

Vedr det andre du skrev, så er det vel ikke akkurat ideelt å rekruttere en med ADHD som misbruker kokain til hæren? 

Ikke at jeg tror det vil skje her heller akkurat.

For ca to uker siden ble en ukrainsk tidligere soldat hentet på en adresse etter å ha stukket av fra mottaket. Han stakk fra mottaket fordi han var rusmisbruker og også traumatisert. Han ble sendt på sykehus. Jeg vet alt dette fordi det var jeg som varslet fra da fyren gikk rundt i psykose.

Vi trenger vel ikke flere av dem til Norge. Om de er fra ene eller andre landet. Det er ikke sånn at soldater ikke har tilgang til rusmidler...

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (Akkurat nå):

Om han verver seg til Ukraina, er det kjent for svært mange i hjembyen før det har gått en uke. Det finnes flere informasjonskanaler enn Dol. 

Det er likevel ikke riktig å legge ut denne type informasjon om andre. Greit nok at du mener det er en bagatell, men når det er såpass gjenkjennbart og sykehistorien  blir diskutert mener jeg glitter kunne spart seg hele innlegget. 

Anonymkode: 40df8...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (4 minutter siden):

Hva er det verste som kan skje hvis noen finner ut hvem han er eller at han ser posten?

At historikken hans med sykdom blir diskutert. Om han er syk, frisk, har mani og hva han er diagnotisert med. Det er en grunn til at det er regler mot å identifisere. Men nå tok jeg åpembart feil da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Vedr det andre du skrev, så er det vel ikke akkurat udeelt å rekruttere en med ADHD som misbruker kokain til hæren?

Nei det er ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

At historikken hans med sykdom blir diskutert. Om han er syk, frisk, har mani og hva han er diagnotisert med. Det er en grunn til at det er regler mot å identifisere. Men nå tok jeg åpembart feil da...

Hva tok du åpenbart feil i?

Anonymkode: 64234...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

At historikken hans med sykdom blir diskutert. Om han er syk, frisk, har mani og hva han er diagnotisert med. Det er en grunn til at det er regler mot å identifisere. Men nå tok jeg åpembart feil da...

Jeg har da ikke identifisert han. 

Jeg orker ikke forholde meg til dette. Jeg prøver faktisk å hjelpe han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (11 minutter siden):

Om han verver seg til Ukraina, er det kjent for svært mange i hjembyen før det har gått en uke. Det finnes flere informasjonskanaler enn Dol. 

Du tror at han faktisk kommer til å bli vervet? 

Tror du de går rundt og plukker opp turister som er rusa?? Nå må du vel tenke deg om? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg har da ikke identifisert han. 

Jeg orker ikke forholde meg til dette. Jeg prøver faktisk å hjelpe han. 

Ikke bry deg om det. Tante Sofie finnes på alle forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Du tror at han faktisk kommer til å bli vervet? 

Tror du de går rundt og plukker opp turister som er rusa?? Nå må du vel tenke deg om? 

 

Skal vel ikke se bort ifra at offiseren var rusa selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Du tror at han faktisk kommer til å bli vervet? 

Tror du de går rundt og plukker opp turister som er rusa?? Nå må du vel tenke deg om? 

 

Legg merke til det første, korte ordet på to bokstaver som jeg skrev 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg har da ikke identifisert han. 

Jeg orker ikke forholde meg til dette. Jeg prøver faktisk å hjelpe han. 

Hvordan får du hjulpet han? Reiser han hjem hvis du sier at han skal? For i så fall er det akkurat det du burde gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (10 minutter siden):

Ikke bry deg om det. Tante Sofie finnes på alle forum. 

Hallo? 

Skal du starte med brukerdebatt her? 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (1 minutt siden):

Legg merke til det første, korte ordet på to bokstaver som jeg skrev 😀

Om ja. Men du unnskylder denne diskusjonen om han med at alle vil få vite uansett... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Hvordan får du hjulpet han? Reiser han hjem hvis du sier at han skal? For i så fall er det akkurat det du burde gjort. 

Jeg sa jeg synes han skal reise hjem ja, og ellers stilte jeg han en del spørsmål som var ment å få han til å reflektere over det hele framfor å bare følge impulsiviteten. Jeg har også prøvd å ringe han i dag for å diskutere det videre. Men jeg kan jo ikke tvinge han. Prøver å realitetsorientere han. 

 

Uansett han er en åpen person så de få som hadde kunnet kjenne han igjen vet om alt dette fra før av. Han har ikke et stort nettverk, men nettverket vet. Jeg er ikke enig I at det er for utleverende og vil ikke diskutere det mer. Jeg prøver å hjelpe han, men hadde behov for å søke råd da jeg bekymrer meg mye. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...