Gå til innhold

Er han sannsynligvis syk, eller kan dette regnes som en frisk handling?


Glitter

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg sa jeg synes han skal reise hjem ja, og ellers srilte jeg han en del spørsmål som var ment å få han til å reflektere over det hele framfor å bare følge impulsiviteten. Jeg har også prøvd å ringe han i dag for å diskutere det videre. Men jeg kan jo ikke tvinge han. 

Dette er helt messed up Glitter.

Han er rusa i et annet land og kjæresten har dratt fra ham. Du pendler mellom å syns det han gjør er "ærefullt" eller "sykt" fordi han vil verves til den Ukrainske hæren.

Hele tråden er messed up. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Dette er helt messed up Glitter.

Han er rusa i et annet land og kjæresten har dratt fra ham. Du pendler mellom å syns det han gjør er "ærefullt" eller "sykt" fordi han vil verves til den Ukrainske hæren.

Hele tråden er messed up. 

 

Hæ? Jeg mente bare at å ville hjelpe til i krigen er en stor ting å gjøre. Men det må være en avgjørelse tatt av en frisk person. 

Takk skal du ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Dette er helt messed up Glitter.

Han er rusa i et annet land og kjæresten har dratt fra ham. Du pendler mellom å syns det han gjør er "ærefullt" eller "sykt" fordi han vil verves til den Ukrainske hæren.

Hele tråden er messed up. 

 

Sikker på at det ikke er du selv som er messed up? 

Anonymkode: 64234...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Hæ? Jeg mente bare at å ville hjelpe til i krigen er en stor ting å gjøre. Men det må være en avgjørelse tatt av en frisk person. 

Takk skal du ha. 

Jeg sier bare hva jeg mener. At dette i det hele tatt blir en disluajon?! 

En rusa fyr som surrer rundt og folk her skal hjelpe deg til å forstå om han er syk eller frisk, så du kan hjelpe han? 

Nei, dette er bare tragikomisk in the end. 

Sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sikker på at det ikke er du selv som er messed up? 

Anonymkode: 64234...5dd

Nei jeg er ikke sikker på det. Jeg blir en smule forvirret faktisk.

Er det meg eller flere i tråden?? 

Tja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg sier bare hva jeg mener. At dette i det hele tatt blir en disluajon?! 

En rusa fyr som surrer rundt og folk her skal hjelpe deg til å forstå om han er syk eller frisk, så du kan hjelpe han? 

Nei, dette er bare tragikomisk in the end. 

Sorry. 

Synes dette ble unødvendig. Men men. 

Trekker meg herved ut av tråden. Jeg er faktisk bare en bekymret venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (Akkurat nå):

Synes dette ble unødvendig. Men men. 

Trekker meg herved ut av tråden. Jeg er faktisk bare en bekymret venn. 

Nå trenger du ikke ta hensyn til det jeg mener. Som sagt så vet jeg faktisk ikke pr nå om det er meg eller deg +. Du har jo tross alt @Kupton med deg her, så det jeg mener bør ikke vektlegges.

Nå syns jeg alt ble dumt på en humoristisk måte. For et surr 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nå trenger du ikke ta hensyn til det jeg mener. Som sagt så vet jeg faktisk ikke pr nå om det er meg eller deg +. Du har jo tross alt @Kupton med deg her, så det jeg mener bør ikke vektlegges.

Nå syns jeg alt ble dumt på en humoristisk måte. For et surr 😄

Jeg bare ble litt lei meg av at det plutselig begynte å hagle masse kritikk når min intensjon er å hjelpe hvis jeg kan hjelpe. Og jeg kjenner han såpass at jeg vet han ikke hadde blitt sint av at jeg søkte råd. 

Forstår ikke helt humoren jeg, men ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg bare ble litt lei meg av at det plutselig begynte å hagle masse kritikk når min intensjon er å hjelpe hvis jeg kan hjelpe. Og jeg kjenner han såpass at jeg vet han ikke hadde blitt sint av at jeg søkte råd. 

Forstår ikke helt humoren jeg, men ok. :)

Det haglet ikke masse kritikk Glitter. Det var et par setninger fra meg og et par som var enige.

Sånn er det jo i tråder her da. Vi er uenige og enige, tar avstand fra og heier på. 

Jeg ville bare absolutt ikke ha skrevet dette om en venn av meg, og jeg ville heller ikke blitt diskutert her selv.

Men som sagt : det er jo kun mitt syn på dette. De fleste reagerer jo ikke på det, så da er det jo meg pluss et par til bare..

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det haglet ikke masse kritikk Glitter. Det var et par setninger fra meg og et par som var enig. 

Sånn er det jo i tråder her da. Vi er uenige og enige, tar avstand fra og heier på. 

Jeg ville bare absolutt ikke ha skrevet dette om en venn av meg, og jeg ville heller ikke blitt diskutert her. 

Men som sagt : det er jo kun mitt syn på dette. De fleste reagerer jo ikke på det, så da er det jo meg pluss et par til bare..

 

Vet ikke.. Haglet kritikk var sikkert litt dramatisk sagt, men jeg ble veldig overrasket og syntes det var ubehagelig at noen tydeligvis mener jeg gjør noe kjempegalt og nærmest er slem når jeg faktisk bare prøver å ta vare på vennen min. 

Men samme det. Trenger ikke fortsette tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Vet ikke.. Haglet kritikk var sikkert litt dramatisk sagt, men jeg ble veldig overrasket og syntes det var ubehagelig at noen tydeligvis mener jeg gjør noe kjempegalt og nærmest er slem når jeg faktisk bare prøver å ta vare på vennen min. 

Men samme det. Trenger ikke fortsette tråden. 

Jeg tror ikke at det er et vondt fiber i deg. Seriøst. 

Men vi gjør jo ubetenksomme ting uansett hvor snille og greie vi er. Men som nevnt. Det var bare meg + et par til. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (10 minutter siden):

Vet ikke.. Haglet kritikk var sikkert litt dramatisk sagt, men jeg ble veldig overrasket og syntes det var ubehagelig at noen tydeligvis mener jeg gjør noe kjempegalt og nærmest er slem når jeg faktisk bare prøver å ta vare på vennen min. 

Men samme det. Trenger ikke fortsette tråden. 

Jeg skrev bare det jeg mente. Hadde overhode ikke satt pris på om noen jeg kjente skrev om meg på den måten. Personlig synes jeg du kunne spart deg for tråden og heller kontaktet noen i den fysiske verden som faktisk kan hjelpe. Når du skriver at det hagler kritikk er det en overdrivelse, var noen som var uenig. Resten er enig med deg. Det er ikke alt som hører hjemme på et forum.

Anonymkode: 40df8...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...