Gå til innhold

Hvor lenge har du vært syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del i 2 år.

Anonymkode: e4785...e13

Videoannonse
Annonse
Gjest lavender
Skrevet (endret)

Første depresjon brøt ut i 2012, men jeg kom ikke inn i psykiatrien før i 2015. Første hypomani fikk jeg i 2018 før jeg fikk diagnosen i 2019.

Endret av lavender
Skrevet

Jeg begynte å hangle med depresjon i år 2000. 
Søkte hjelp i psykiatrien da jeg ble alvorlig deprimert i 2006, fikk ikke hjelp før i 2008. Ble helt frisk fra depresjonen i ca 2014 og har siden da vært frisk. Hadde sannsynligvis en hypomani i 99 og før jeg begynte å hangle i 2000.

Skrevet

Jeg ble syk i 1999 og fikk ikke rett diagnose og hjelp før 2021. Husker ikke når jeg hadde første hypomani for hadde flere før jeg forsto hva det kunne være. 

AnonymBruker
Skrevet

Første depresjon i 98. Hatt mange opp og nedturer. 

Anonymkode: 84e63...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg var 16 er 49 nå. Har hatt gode perioder innimellom. Schizofreni.

Anonymkode: e62c2...87d

AnonymBruker
Skrevet

Siden 2002.. panikk angst og GAD.. 

klart meg greit alle årene men i fjor, Nov/Des så fikk jeg skikkelig pga jeg prøvdte å trappe ned angst medisinen. Har det helt grusomt hver eneste dag

Anonymkode: 1eb9f...a67

Skrevet

Depresjoner av og på fra ni års alder. Men kom meg gjennom skolegang og jobbing. I 2016 knakk jeg helt alvorlig sammen og kom inn i psykiatrien og har vært det siden. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Altfor lenge. 

Samme her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...