Gå til innhold

Hvordan finne ut om noen nylig er død?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hadde en relasjon til vedkommende men passer dårlig og å kontakt med pårørende. 

Anonymkode: 3d911...8ee

Dersom du ikke kjenner venner av personen må du vente å se om du ser døds annonsen i avisen. 

Anonymkode: 5e15b...ebf

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde en relasjon til vedkommende men passer dårlig og å kontakt med pårørende. 

Anonymkode: 3d911...8ee

Søk på dødsannonsene i lokalavisen? Jeg ser noen foreslår minnesiden, men det er ikke alle som lager en minneside for sine avdøde så det er ikke sikkert du vil finne noe der, men det er jo verdt et forsøk.

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Søk på dødsannonsene i lokalavisen? Jeg ser noen foreslår minnesiden, men det er ikke alle som lager en minneside for sine avdøde så det er ikke sikkert du vil finne noe der, men det er jo verdt et forsøk.

Nettsiden jeg linket til over er for dødsannonser og også til minnesider, ergo: også der det kun er dødsannonser. Det å benytte annonsering i lokale aviser betinger noen ganger et abonnement. Oversikten over dødsannonsene i linken over er gratis.

Anonymkode: c895a...634

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...