Gå til innhold

Advarsel!🔥 Et positivt innlegg.

Anbefalte innlegg

Iover 6 år har jeg vært bundet og vasket annenhver uke privat til en handicappet person. Jeg har grudd meg en uke i forkant sgs hver gang  fordi det har vært så hardt i tillegg til min fulle stilling. Men jeg har gjort det for å komme meg ut av en særdeles og nesten håpløs  økonomisk situasjon. 

Nå er økonomien langt bedre og jeg er nesten gjeldfri, jeg har jobbet meg gjennom det og jeg klarer meg nå uten denne inntekten. Men det har vært vanskelig å avslutte fordi kunden var så tilfreds og følte seg trygg på meg. Jeg har psyket meg opp i et halvår, selvtilliten sviktet hver gang.

Denne uka tok jeg motet til meg og gjorde det slutt med god støtte. Det var ikke lett, men kroppen sa stopp. Jeg orket rett og slett ikke vaske mer, har mer enn nok med min vanlige jobb.

Jeg er så lettet at jeg følte jeg ville dele det med dere. Nå føler jeg meg fri samtidig som det også var trist - men jeg måtte gjerne komme på kaffebesøk, og det skal jeg virkelig gjøre fordi vedkommede er så blid og hyggelig  😄

Endret av Gjest
Endring overskrift
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474410-advarsel%F0%9F%94%A5-et-positivt-innlegg/
Del på andre sider

• Gjest endret tittelen til Advarsel!🔥 Et positivt innlegg.

Fortsetter under...

Hurja skrev (46 minutter siden):

Iover 6 år har jeg vært bundet og vasket annenhver uke privat til en handicappet person. Jeg har grudd meg en uke i forkant sgs hver gang  fordi det har vært så hardt i tillegg til min fulle stilling. Men jeg har gjort det for å komme meg ut av en særdeles og nesten håpløs  økonomisk situasjon. 

Nå er økonomien langt bedre og jeg er nesten gjeldfri, jeg har jobbet meg gjennom det og jeg klarer meg nå uten denne inntekten. Men det har vært vanskelig å avslutte fordi kunden var så tilfreds og følte seg trygg på meg. Jeg har psyket meg opp i et halvår, selvtilliten sviktet hver gang.

Denne uka tok jeg motet til meg og gjorde det slutt med god støtte. Det var ikke lett, men kroppen sa stopp. Jeg orket rett og slett ikke vaske mer, har mer enn nok med min vanlige jobb.

Jeg er så lettet at jeg følte jeg ville dele det med dere. Nå føler jeg meg fri samtidig som det også var trist - men jeg måtte gjerne komme på kaffebesøk, og det skal jeg virkelig gjøre fordi vedkommede er så blid og hyggelig  😄

Veldig bra at du gjorde dette👏  En bør lytte til kroppen. 

Vær stolt over egen innsats, både fordi du har klart å komme deg igjennom den krevende økonomiske situasjonen, og at du nå har tatt motet til deg og viser egenomsorg og lytter til deg selv. Det tar hardt på når en gruer seg sånn til noe lang tid i forveien. Du er ikke den eneste personen som kan hjelpe vedkommende - så det løser seg trolig...

PS: Jeg måtte flire litt av overskriften på denne tråden :) 

AnonymBruker
Hurja skrev (11 timer siden):

High five til deg🤝

Anonymkode: fb418...cb3

Annonse

Eva Sofie skrev (8 timer siden):

Vær stolt over egen innsats, både fordi du har klart å komme deg igjennom den krevende økonomiske situasjonen, og at du nå har tatt motet til deg og viser egenomsorg og lytter til deg selv. Det tar hardt på når en gruer seg sånn til noe lang tid i forveien. Du er ikke den eneste personen som kan hjelpe vedkommende - så det løser seg trolig...

PS: Jeg måtte flire litt av overskriften på denne tråden :) 

Tusen takk 😄 

Ja 😂 egentlig tenkte jeg å ha «obs! fare for selvskryt!». men så tenkte jeg over at det ikke var min intensjon, så da ble overskriften som den ble i stedet. 

Ps. jeg ordnet ny vaskedame til hen med en gang. og idag fikk jeg blomster på døra 🥰

Endret av Hurja
Glitter skrev (6 timer siden):

Så bra! Det er jo å sette en form for grense for seg selv. At nå er nok nok. Så du går inn i en ubehagelig situasjon mtp å si opp, for å gjøre det som er best for deg og din helse. Det er ikke bare bare. :)

Tusen takk 😄 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...