Gå til innhold

Dere som går gradert tilbake til arbeidslivet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var 100% sykemeldt i 4 uker, så begynte jeg å jobbe 20-40% (varierte i forhold til formen, var 80% sykemeldt på papiret, men jobbet mer når jeg klarte). Så gikk jeg over til 100% jobb. Det var tøff overgang, men gikk på et vis.

Anonymkode: 2670d...d85

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor stor prosent starter du i og eventuelt hvor lenge før du øker/økte opp?

Jeg er nettopp startet i 20 prosent stilling og ser for meg noen måneder slik.

Anonymkode: 11f78...72e

Jeg jobber 20%. Blir ikke mer.

Anonymkode: eef08...dfa

jeg startet med 10 % og jobbet meg gradvis opp til 100 %. måtte presse meg hardt et halvt års tid da jeg økte til 100 %. Måtte stålsette meg skikkelig. Det kan fortsatt være hardt, men da tenker jeg bare: « x anfall dager til helg og jeg kan hvile meg». 

Lønna motiverer meg så klart til å holde ut. Jeg har dobbelt så høy inntekt som min uføretrygdede mann (noe som er sårt for han fordi han gjerne vil jobbe. Da sier jeg til han at om han ikke hadde vært så flink hjemme som han er så kunne jeg ikke jobbet fullt fordi det ville blitt for mye for meg pga min helse - så vi deler på en måte på det på den måten). 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...