Gå til innhold

Burde jeg levere fra meg tablettene eller lære meg å stå i det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan relatere. Jeg ventet leeenge før jeg hentet inn hjelp. Det er ingen grunn til at du skal lide slik du gjør nå. Ringer du aat i morgen?

Anonymkode: d8ad8...b40

Ja.

Anonymkode: fac3f...a0d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk. Det håper jeg også. Er ett vanskelig valg dette. Det kan nok være lærerikt om jeg klarer å stå i det ja, men alternative er jo ikke bra.

Kan du ikke bruke tablettene som forskrevet? Jeg regner med at det er noe som kan hjelpe deg? 

AnonymBruker
cilie skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke bruke tablettene som forskrevet? Jeg regner med at det er noe som kan hjelpe deg? 

Jo. Er bare at de har sluttet å fungere.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja.

Bra! Ring tidlig! Jeg er sikker på at du kommer til å kjenne deg littegrann lettere etterpå. Har du noe medikamenter du kan bruke i kveld som er forskrevet av lege da?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bra! Ring tidlig! Jeg er sikker på at du kommer til å kjenne deg littegrann lettere etterpå. Har du noe medikamenter du kan bruke i kveld som er forskrevet av lege da?

Håper det. Har seroquel men har alt tatt maks dose. Men tenker jeg skal legge meg å sove nå snart, også våkner jeg forhåpentligvis til aat åpner.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper det. Har seroquel men har alt tatt maks dose. Men tenker jeg skal legge meg å sove nå snart, også våkner jeg forhåpentligvis til aat åpner.

Prøv å legge deg tidlig og så ringer du dem tidlig, ja. God plan og god klem til deg❤️livet er ikke for pyser!!

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøv å legge deg tidlig og så ringer du dem tidlig, ja. God plan og god klem til deg❤️livet er ikke for pyser!!

Takk ❤️

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper å høre fra deg i morgen etter samtalen. Hold ut❤️

Takk ❤️ Skal forsøke å huske å skrive en liten oppdatering her når jeg har fått snakket med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...