Gå til innhold

Bipolar depresjon igjen eller bare sliten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det ble tungt etter jeg begynte å jobbe igjen. Var "oppe" før og etter jeg begynte å jobbe igjen. Ble så glad. Nå gruer jeg meg til å jobbe, fordi jeg ikke har energi lenger. En stund trodde jeg på at jeg hadde ME, eller long covid. Nå er det vel pga bipolar vel.

Slitsomt. Være "oppe" å ha masse energi. Være "nede" å ikke orke noenting. Hvordan skal jeg klare jobb nå? Må bare holde ut.

Flere med bipolar 2 som sliter spesielt og mye med lavt energinivå? Som sliter mer med det enn mye energi å oppe? Håper flere kjenner seg igjen, for dette er ensomt og slitsomt.

Vet ikke om noen forstod dette sammensurriet men

Anonymkode: 96ac4...9f6

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...