Gå til innhold

Kan man reservere seg mit markedsundersøkelser?


FjellOgDalar

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Jeg er luta lei av det. Telefonsalg har jeg reservert meg mot, og det funker stort sett. Men disse spørreundersøkelsene de ringer om irriterer  meg, og de har en lei tendens til  å ringe når det ikke passer. Jeg svarer på det som kommer skriftlig dog. Sant å si føler jeg meg ubekvem, fordi jeg ofte sliter med å svare på kategoriske alternativer. På de skriftlige henvendelsene har jeg i det minste tid til å tenke. Det virker som intervjuerne jobber på akkord ut i fra tempoet de snakker i. Man skulle noen ganger tro de varmer opp til en eller annen konkurranse i hurtigsnakking 😛 . 

Så til kjernen av saken; kan man reservere seg mit dette maset?

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke sånne telefoner! Skulle gjerne fått dem, for elsker å svare på spørsmål og skjemaer forøvrig 😀 men du må jo ikke svare. Bare si nei takk,  høyt og blidt og legg på før de får ytret mer. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Da jeg jobbet med det fikk vi betalt per undersøkelse ja. Da kunne  vi ringe alle. Det var noen som ble sure men det var en del av jobben. Tror ikke man kan reservere seg.

 

Jeg blir oppringt kanskje 2 ganger i året. Det er gørr kjedelig å svare på slike undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (1 time siden):

Får ikke sånne telefoner! Skulle gjerne fått dem, for elsker å svare på spørsmål og skjemaer forøvrig 😀 men du må jo ikke svare. Bare si nei takk,  høyt og blidt og legg på før de får ytret mer. 

Yougov gir gavekort for å svare på undersøkelser. Du må svare på sabla mange dog. Men hvis du liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FjellOgDalar

Jeg er registrert på Norstatpanel og ipsos, og det er greit, da kan jeg svare når det passer pluss at jeg får tid til å tenke. Det er telefonoppringning jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...