Gå til innhold

Kupton - hva tror du behandler mener med dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter litt med alkohol i perioder, og nå har det vært en sånn periode igjen. Jeg går ukentlig til DPS, men sist time møtte jeg opp litt beruset, noe behandler merket. Han sa ingenting i timen, men skrev sms til meg dagen etter at jeg måtte tenke meg nøye om iht rus for nytten av videre behandling. 

Jeg tok det som en trussel om at jeg vil bli utskrevet hvis jeg ikke slutter med alkohol. Men er ikke det egentlig litt rart? Jeg drikker jo for en grunn, og den grunnen trenger jeg jo behandling for. 

Fint hvis du vil svare. 

Anonymkode: 02b89...64e

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten

Jeg tror han mente mer at du ikke skal komme beruset i timen. Ikke nødvendigvis at hvis du ikke går cold turkey så blir du kastet ut. Det er nok ikke lurt å gjøre det igjen. Bare be om unnskyldning og prøv å snakke om hvorfor det ble sånn. Da skal det nok ordne seg. ❤️

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sliter litt med alkohol i perioder, og nå har det vært en sånn periode igjen. Jeg går ukentlig til DPS, men sist time møtte jeg opp litt beruset, noe behandler merket. Han sa ingenting i timen, men skrev sms til meg dagen etter at jeg måtte tenke meg nøye om iht rus for nytten av videre behandling. 

Jeg tok det som en trussel om at jeg vil bli utskrevet hvis jeg ikke slutter med alkohol. Men er ikke det egentlig litt rart? Jeg drikker jo for en grunn, og den grunnen trenger jeg jo behandling for. 

Fint hvis du vil svare. 

Anonymkode: 02b89...64e

Det er fordi dps er rusfritt og JA du kan ende med utskriving hvis du bryter deres regler. NEI det er ikke rart. 

Anonymkode: 0ef5e...7aa

Jeg er sikker på at behandler mener dette som en klar beskjed om at du må skjerpe deg før timene og møte edru.

Det har ingen hensikt å drive samtaleterapi med berusede personer. Det er 168 timer i en uke. Det er rikelig av andre timer du kan drikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...