Gå til innhold

Har ikke hatt kontakt med andre utenfor aller nærmeste familie siden slutt på videregående

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde egentlig ikke "klassekamerater" heller, var knapt på nikk med de andre. Og nå har det gått 15-17 år? Tror ikke dette er et hverken sundt eller godt liv, klarer ikke å ha et naturlig forhold til andre mennesker. Så er stuck med autismen alene. Tror jeg kommer til å ende opp som en av de rare orginallene på tv som bor i skitt og møkk.

Anonymkode: ad7ef...2d4

Fortsetter under...

Er jo vanlig blant personer med autisme og schizofreni å bo alene, være uten arbeid og ha kun kontakt med nær familie. Hvis du har autisme er det noe man må lære seg å leve med siden det ikke finnes noe spesiell behandling for det. Du må bare prøve å gjøre ting som interesserer deg, du kan finne på ting alene, man må ikke gjøre ting sammen med noen hele tiden. Jeg med psykoselidelse har også mistet mye av den naturlige kjemien med andre mennesker som jo har blitt mye bedre med medisinering, men det er fortsatt noe jeg sliter med så jeg skjønner hvordan det er.

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Er jo vanlig blant personer med autisme og schizofreni å bo alene, være uten arbeid og ha kun kontakt med nær familie. Hvis du har autisme er det noe man må lære seg å leve med siden det ikke finnes noe spesiell behandling for det. Du må bare prøve å gjøre ting som interesserer deg, du kan finne på ting alene, man må ikke gjøre ting sammen med noen hele tiden. Jeg med psykoselidelse har også mistet mye av den naturlige kjemien med andre mennesker som jo har blitt mye bedre med medisinering, men det er fortsatt noe jeg sliter med så jeg skjønner hvordan det er.

Ja det er håpløst.

Anonymkode: ad7ef...2d4

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...