Gå til innhold

Er det håp for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har BP1. Går på masse medisiner. Har fortsatt episoder. For eksempel nå så var jeg deprimert. Sto på lithium og Abilify. Fikk Wellbutrin og ble hypoman og fikk masse tanker min behandler og andre mente var på kanten. Så nå står jeg på zyprexa i tillegg. Det tar aldri slutt og jeg er så lei og sliten at jeg snart ikke orker mer. I tillegg til det bipolare så sliter jeg mer og mer med psykose i tillegg. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men kan noen kanskje svare meg på om det tar slutt noen gang?

Anonymkode: daf4d...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil bare gi deg en klem og si at jeg er sikker på at det kommer til å bli bedre❤️

Anonymkode: b57a7...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil bare gi deg en klem og si at jeg er sikker på at det kommer til å bli bedre❤️

Anonymkode: b57a7...b5a

Takk♥️

Anonymkode: daf4d...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...