Gå til innhold

Dagens Musikk: Hva lytter du til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har hørt på Rammestein i dag. Nå hører jeg på Tiesto. To helt ulike sjangre, men sånn er jeg. Låser meg ikke til én type musikk. Hører gjerne på Deep purple, Iron Maiden, Metallica, Siri Nilsen, Trygve Skaug og Ingrid Olava. Ja også rap både norsk og internasjonal. Utover Eminem og 2pac og den gjengen der som er selvsagt så er Dax verdt å sjekke ut. Han er mer nåtiden. Også må en ikke glemme metal-bandet In this moment som har en helt rå kvinnelig vokalist. Hun er rå på alle måter. Utseendemessig, attitude og vokalt. Hører på masse annet som ikke er nevnt også. 😁

Endret av Glitter
Everybody skrev (Akkurat nå):

Å være opptatt av god lyd, ha dyre hodetelefoner, forsterkere, høyttalere.

Det er jeg opptatt av. Jeg har god høytaler med masse bass i. Og de små headphonesa til iPhone husker ikke hva de heter. 

Anonymkode: 5936e...555

Annonse

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (18 timer siden):

Er det noen audiofile her?

Jeg har ett ganske fett anlegg. Kraftig nad forsterker og Dali høytalere, men jeg har de siste årene nesten kuttet ut fysisk format og lytter stort sett på Spotify med iPhone og ett par pc høytalere til 1500 kroner. Det låter bra det. Så var opptatt av anlegg og har gått til ikke å være det.

Hører også på det meste, uten å låse meg til en enkel sjangre. Musikk gir meg forskjellige følelser. Rammstein og rap-musikk gir meg energi og livslyst, men disse mangler skjønnhet, det får jeg fra klassisk musikk, særlig Bach. 80-talls musikk er en tidsmaskin tilbake til den bekymringsfrie ungdomstid🙂🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...