Gå til innhold

Dagens Musikk: Hva lytter du til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (10 minutter siden):

Vi har nok litt ulik musikksmak og ulik assosiasjoner til tekster. Men det er jo helt ok det. :)

Hva med denne, jeg er jenta i sangen. Pappa er han som sier "remember me I gave you life, you would not take it" osv

Og denne lokale sangen. Hun var 15. 

https://youtu.be/lHgxfn7ZIgY

Nå snakker vi! Dette er musikk jeg liker. Veldig glad i symfonisk metal med kvinnelig opera-ish sanger.

Derfor er jeg også veldig glad i Nightwish. (Merk: Da Tarja var vokalist).

Faktisk synes jeg den mannlige vokalen i Dream Theater er litt mildere enn i Nightwish, minner meg nesten om Placebo.

Her er Nightwish live-versjon av Phantom of the Opera som eksempel. Elsker denne.

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Nå snakker vi! Dette er musikk jeg liker. Veldig glad i symfonisk metal med kvinnelig opera-ish sanger.

Derfor er jeg også veldig glad i Nightwish. (Merk: Da Tarja var vokalist).

Faktisk synes jeg den mannlige vokalen i Dream Theater er litt mildere enn i Nightwish, minner meg nesten om Placebo.

Her er Nightwish live-versjon av Phantom of the Opera som eksempel. Elsker denne.

Det er Nice. Jeg eksket noen av deres sanger der. Dont give UP, dont give UP my heart Nightwish ja?

Annonse

Kan jeg bare dele, at spørsmålet får meg til å tro/tenke at selve tråden er en felle, slik at noen skal kjenne meg igjen? Og neida,  jeg er ikke kjendis musiker e.l. i det hele tatt :D jeg bare føler at noen vil "sjekke om jeh er her" e.l. 😖 Sikkert sludder og vas, men jeg kan altså dessverre ikke dele hva jeg hører på. Ser gjennom hva dere andre har da :)

Anonymkode: 1a568...d97

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan jeg bare dele, at spørsmålet får meg til å tro/tenke at selve tråden er en felle, slik at noen skal kjenne meg igjen? Og neida,  jeg er ikke kjendis musiker e.l. i det hele tatt :D jeg bare føler at noen vil "sjekke om jeh er her" e.l. 😖 Sikkert sludder og vas, men jeg kan altså dessverre ikke dele hva jeg hører på. Ser gjennom hva dere andre har da :)

Nei alt handler ikke om deg.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, tror ganske sikkert at det er en følelse du har og ikke noe som er reelt. Men det tror jeg du vet sannsynligvis selv også mtp at du spør. :) Du kan trygt dele hva du liker som AB uten at du blir outet. Men det et opp til deg. :)

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kjenner du noen som er her? For sånn jeg har fått inntrykk av så er det mange som et spredt rundt i landet. Mange fra øst noen fra nord ingen fra vest og få fra sør. Altså skal det lite til for at noen kjenner deg igjen fra irl. Fra musikk smak. 

Anonymkode: 5936e...555

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...