Gå til innhold

Hva skriver dere på kort til brudeparet?


emilie321

Anbefalte innlegg

Sitter å skal skrive kort til et bryllup og hue stopper helt opp. Kommer ikke på noe fint å skrive annet enn noe helt kjedelig.  Skal i bryllup i morgen, så jeg må få skrevet kortet i dag. Og pakket inn gaven. Hva gir dere til folk som har det meste? Jeg skal gi penger + en flaske champagne og to champagne glass hvor det er gravert inn et hjerte med fornavnet til brudeparet. Noen som har forslag på en hyggelig/fin tekst?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321 skrev (6 minutter siden):

Sitter å skal skrive kort til et bryllup og hue stopper helt opp. Kommer ikke på noe fint å skrive annet enn noe helt kjedelig.  Skal i bryllup i morgen, så jeg må få skrevet kortet i dag. Og pakket inn gaven. Hva gir dere til folk som har det meste? Jeg skal gi penger + en flaske champagne og to champagne glass hvor det er gravert inn et hjerte med fornavnet til brudeparet. Noen som har forslag på en hyggelig/fin tekst?  

Veldig klassisk tekst, som jeg har brukt flere ganger, er om trent sånn:

 

Hjertelig til lykke med dagen!
De beste ønskene for fremtiden fra
    .. XX.

 

Men særlig kreativt eller originalt er det jo ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 minutter siden):

Veldig klassisk tekst, som jeg har brukt flere ganger, er om trent sånn:

 

Hjertelig til lykke med dagen!
De beste ønskene for fremtiden fra
    .. XX.

 

Men særlig kreativt eller originalt er det jo ikke :) 

Åh...tusen takk. Det var iallefall mye bedre enn det jeg hadde kladdet.

Har så nerver pga den store festen, skulle nesten tro det var jeg som skulle gifte meg🤭. Er vanligvis ikke spesielt glad i store fester (det kommer 70 stykker), men samtidig gleder jeg meg også da. Det blir sikkert en fin dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (1 time siden):

Håper det kun blir denne ene gangen

Hihihihi.... Ja, det håper jeg da virkelig, men tror ikke jeg bør skrive det😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...