Gå til innhold

Hva jobber du med i terapitimene hos psykologen nå?

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja det er gode poeng. En behandler må tørre å utfordre pasienten. Tørre å si ting som de er. Jeg har flere ganger fått høre ting fra behandler som jeg ikke har likt å høre, men jeg er glad hun sa det. Og jeg er glad jeg fikk ha en så aktiv og nysgjerrig behandler. Har også hatt de som til enhver tid er helt nøytral og som gir lite grobunn for nye refleksjoner og ny innsikt. Det blir bare å sitte og fortelle om alt som er kjipt i livet og få validert at det må være tungt, men uten noe særlig mer enn det. Det lærer man jo ikke noe av. Blir bare å tømme seg også går en hjem til det samme. Til nese gang og det fortsetter likens. 

Når en pasient går i årevis til samme behandler uten at bedringen kommer er det da pasienten eller er det behandler sin feil? Det er det vel ingen fasit på. Men bør en ikke da i hvert fall forsøke å bytte behandler for å få nye og friske øyne på det? 

Det må væte meningsløs å møte en sånn takfatt person. Det er inntrykket jeg har av psykolog og. Jeg satt en time å stirret i en vegg uten et ord så gikk jeg hjem og kom aldri tilbake. 

Anonymkode: a09cc...27e

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må væte meningsløs å møte en sånn takfatt person. Det er inntrykket jeg har av psykolog og. Jeg satt en time å stirret i en vegg uten et ord så gikk jeg hjem og kom aldri tilbake. 

Ja jeg synes det var svært meningsløst. Fikk ikke noe ut av å gå der. 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja jeg synes det var svært meningsløst. Fikk ikke noe ut av å gå der. 

Jeg håper du blir psykiatrisk sykepleier fordi du har mye egenerfaring og god forståelse på mange ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...