Gå til innhold

Hvilket/hvilke parti vil styrke psykisk helsevern?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva stemmer du og hvorfor?

Jeg fikk rødt på valgomaten nå nettopp. Er lite involvert i politikk til vanlig.

Anonymkode: e9153...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du spør de, vil alle svare bekreftende på at de vil styrke psykisk helsevern. Jeg har jobbet i psykiatrien både i blå og røde perioder. Jeg kan ikke si at jeg har merket noen forskjell.

Arbeiderpartiet har lagt ned Fritt behandlingsvalg. De blå vil gjeninnføre det når de kommer til makten om to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt valgomaten ennå, men sist fikk jeg rødt og SV.

Forøvrig er det ikke en slags verdi i å se hvem hverandre er når vi skal oppgi politisk ståsted? Hvor er verdien i å se mange AB skrive hva de stemmer på? Mulig jeg er rar, men for meg blir det på samme nivå som at chatGTP eller den der på snapchat skulle fortelle sin politiske mening. 

Det er bare min oppfordring til videre deltakere i tråden å stå for hvilket parti dere stemmer på. Hvis ikke blir bare responsen "ok". 

Håper ikke jeg halshugges nå da. Folk får svare på hvilken måte de vil. Jeg skjønner bare ikke nytten i 15 AB inkludert TS som forteller hva de stemmer på. Men mulig det bare er meg. :)

Er ikke poenget å få litt kjennskap til hverandre og evt litt diskusjon? Hvis ikke er det jo bare å opprette en anonym poll hvis eneste mål er å se hvor mange av de få som svarer som stemmer x eller y. I og med at DOL ikke representerer % i befolkningen og en slik poll heller ikke % på DOL da langt fra alle svarer på en poll, så skjønner jeg ikke poenget. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (6 minutter siden):

Har ikke tatt valgomaten ennå, men sist fikk jeg rødt og SV.

Forøvrig er det ikke en slags verdi i å se hvem hverandre er når vi skal oppgi politisk ståsted? Hvor er verdien i å se mange AB skrive hva de stemmer på? Mulig jeg er rar, men for meg blir det på samme nivå som at chatGTP eller den der på snapchat skulle fortelle sin politiske mening. 

Det er bare min oppfordring til videre deltakere i tråden å stå for hvilket parti dere stemmer på. Hvis ikke blir bare responsen "ok". 

Håper ikke jeg halshugges nå da. Folk får svare på hvilken måte de vil. Jeg skjønner bare ikke nytten i 15 AB inkludert TS som forteller hva de stemmer på. Men mulig det bare er meg. :)

Er ikke poenget å få litt kjennskap til hverandre og evt litt diskusjon? Hvis ikke er det jo bare å opprette en anonym poll hvis eneste mål er å se hvor mange av de få som svarer som stemmer x eller y. I og med at DOL ikke representerer % i befolkningen og en slik poll heller ikke % på DOL da langt fra alle svarer på en poll, så skjønner jeg ikke poenget. 😛

Ts spør ikke hva ulike AB stemmer på. Ta spør om hvilke partier som fremmer satsing på psykisk helse. Om hva som er smart å stemme om man ønske å styrke psykisk helsevern. Det kan det bli en god tråd av, hvor man kan lære noe nytt. Å kvele tråden allerede fordi du ikke tenker det er nyttig 0 vite hva andre stemmer når du ikke vet hva de heter, er kjipt gjort mot tråden som kan bli interessant. Du har feillest ts i beste fall. 

Anonymkode: 7fe87...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts spør ikke hva ulike AB stemmer på. Ta spør om hvilke partier som fremmer satsing på psykisk helse. Om hva som er smart å stemme om man ønske å styrke psykisk helsevern. Det kan det bli en god tråd av, hvor man kan lære noe nytt. Å kvele tråden allerede fordi du ikke tenker det er nyttig 0 vite hva andre stemmer når du ikke vet hva de heter, er kjipt gjort mot tråden som kan bli interessant. Du har feillest ts i beste fall. 

Anonymkode: 7fe87...96a

Sant nok. :) Men jeg tror det går helt bra jeg at jeg misforsto litt. My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...