Gå til innhold

TPH er utfordrende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvungen psykisk helsevern er den mest utfordrende behandlingsform. Tenk at en er rett og slett tvangsinnlagt for resten av livet. At det heter behandling, og ikke livstid fengsling, er for meg merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"For resten av livet"??? De aller fleste er innlagt noen uker eller måneder.

Skrevet
kupton skrev (1 minutt siden):

"For resten av livet"??? De aller fleste er innlagt noen uker eller måneder.

Jeg snakker om de som er dømt til tvungen psykisk helsevern. Beklager at jeg ikke skrev det 😀

Skrevet
Sokk skrev (Akkurat nå):

Du får vel behandling, f.eks medisiner? 

Hva har det med saken å gjøre? 😀

Skrevet
GammelLurker skrev (4 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre? 😀

At det er reell behandling det er snakk om. Hva mener du skulle vært alternativet? 

Anonymkode: 24bd7...f1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At det er reell behandling det er snakk om. Hva mener du skulle vært alternativet? 

Medisiner kan jeg ta hjemme også.

Skrevet
GammelLurker skrev (Akkurat nå):

Medisiner kan jeg ta hjemme også.

Sant. Ville du heller sittet i fengsel for ugjerningen? Uten å ha tilgang på god nok behandling for sykdommen din? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sant. Ville du heller sittet i fengsel for ugjerningen? Uten å ha tilgang på god nok behandling for sykdommen din? 

Ja, dersom det betydde at jeg kunne slippes ut etter min tid var over. En tidsbestemt dom.

Skrevet
GammelLurker skrev (5 minutter siden):

Ja, dersom det betydde at jeg kunne slippes ut etter min tid var over. En tidsbestemt dom.

Skjønner deg godt 

Skrevet

Vet ihvertfall hva jeg ville ha gjort om det var meg. 

Anonymkode: 13f94...14d

Skrevet
GammelLurker skrev (29 minutter siden):

Ja det er synd helsevesenet straffer deg. De lar de som blir dømt og som er psyke være innesperret nye lenger enn de som blir dømt men havner i fengsel. Det er en straff fra staten 

Anonymkode: 80e35...28f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...