Gå til innhold

Journal borte fra HelseNorge. Flere??

Anbefalte innlegg

Noen ganger sjekker jeg journalen min for å se hva som ble skrevet ned forrige time. 

Når jeg logger inn nå finner jeg INGENTING. Er det feil på siden eller har behandler fjernet min tilgang til alle journaldokumenter uten å si fra til meg? 

Kan noen andre sjekke hos seg? 

Anonymkode: 70590...014

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474496-journal-borte-fra-helsenorge-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Noen ganger sjekker jeg journalen min for å se hva som ble skrevet ned forrige time. 

Når jeg logger inn nå finner jeg INGENTING. Er det feil på siden eller har behandler fjernet min tilgang til alle journaldokumenter uten å si fra til meg? 

Kan noen andre sjekke hos seg? 

Mine er også borte, men det ser ut som man kan søke på dato.  Men jeg husker ikke datoer 😉

Dorthe skrev (4 minutter siden):

Mine er også borte, men det ser ut som man kan søke på dato.  Men jeg husker ikke datoer 😉

Takk for at du sjekket. Jeg forsøkte søke på konkrete datoer, men var fortsatt ingenting. 

Men at det er samme status hos en annen tilfeldig person, det må jo bety noe. Da er det sikkert ikke fordi det nå står ting som er så forferdelige at jeg ikke skal se dem e.l. takk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...