Gå til innhold

Ble nektet inngang på utested

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er gyldig grunn for en vakt at man svarer igjen og begrunner at man ikke var for full for inngang? 

Anonymkode: da1bd...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (15 minutter siden):

Begrunner at man ikke er for full? 

Good one 😀

Jeg var ikke for full. Det var en dust av en dørvakt som påstod det. Ganske uhøflig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg var ikke for full. Det var en dust av en dørvakt som påstod det. Ganske uhøflig. 

Mulig det. Noen ser absolutt mer påvirket og rusa ut enn det de egentlig er. Det er jo sant nok. Men det nytter ikke å motsi og diskutere. De avgjør og bestemmer jo uansett. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Mulig det. Noen ser absolutt mer påvirket og rusa ut enn det de egentlig er. Det er jo sant nok. Men det nytter ikke å motsi og diskutere. De avgjør og bestemmer jo uansett. 

Jeg måtte diskutere når det var urettferdig. Skal ikke der igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (16 minutter siden):

Og motsatt. Jeg ser ikke spesielt full ut selv etter 9 øl og har aldri blitt nektet servering på bakgrunn av å være for full. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg måtte diskutere når det var urettferdig. Skal ikke der igjen. 

Hvor mye hadde du drukket da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 minutter siden):

Og motsatt. Jeg ser ikke spesielt full ut selv etter 9 øl og har aldri blitt nektet servering på bakgrunn av å være for full. 

Hvor mye hadde du drukket da? 

Jeg var ikke for full for det vet jeg. Kunne gå normalt og snakke normalt. Eksakt hvor nye husker jeg ikke, men før jeg kom dit drakk jeg 5 cidere og så vet jeg at jeg har kjøpt for 400kr ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg var ikke for full for det vet jeg. Kunne gå normalt og snakke normalt. Eksakt hvor nye husker jeg ikke, men før jeg kom dit drakk jeg 5 cidere og så vet jeg at jeg har kjøpt for 400kr ute. 

Så du har drukket 3-4 enheter ute pluss 5 cider? Uten å ha toleranse? Da var du nok mer beruset enn du tror. Jeg har toleranse, veier mer enn deg og jeg drikker 9, av og til 10 øl. Da er jeg full. Nærmer meg 2 i promille. Hvis du har drukket 9 cider så må du ha vært full. Man kan være oppegående og snakkende likevel. Trenger ikke bli sånn sjanglete og snøvlete. Jeg går fra å være snakkende og gående til å falle om fra det ene til det andre. Drikker ikke så mye at jeg faller om, men det har skjedd endel ganger før. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg måtte diskutere når det var urettferdig.

Nei det må en ikke. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var en dust av en dørvakt som påstod det. Ganske uhøflig. 

Ok

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er gyldig grunn for en vakt at man svarer igjen og begrunner at man ikke var for full for inngang? 

Du høres fortsatt full ut 😂🙃,

Anonymkode: e464e...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (46 minutter siden):

Så du har drukket 3-4 enheter ute pluss 5 cider? Uten å ha toleranse? Da var du nok mer beruset enn du tror. Jeg har toleranse, veier mer enn deg og jeg drikker 9, av og til 10 øl. Da er jeg full. Nærmer meg 2 i promille. Hvis du har drukket 9 cider så må du ha vært full. Man kan være oppegående og snakkende likevel. Trenger ikke bli sånn sjanglete og snøvlete. Jeg går fra å være snakkende og gående til å falle om fra det ene til det andre. Drikker ikke så mye at jeg faller om, men det har skjedd endel ganger før. 

Jeg husker bare at jeg ble nektet å komme inn. Å i dag så jeg at jeg har brukt 400kr ute. Ja jeg drakk ca fem cidere men jeg drakk ikke den siste helt opp. Elles husker jeg ikke så mye fra i går. Våknet av hundre anrop fra mamma og litt sinte meldinger fordi jeg tydeligvis hadde sagt at ja til å bli hentet. Men jeg kom meg hjem på en annen måte. Jeg følte meg ikke full uansett. Tror jeg oppførte meg ok om ikke annet. Det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg husker bare at jeg ble nektet å komme inn. Å i dag så jeg at jeg har brukt 400kr ute. Ja jeg drakk ca fem cidere men jeg drakk ikke den siste helt opp. Elles husker jeg ikke så mye fra i går. Våknet av hundre anrop fra mamma og litt sinte meldinger fordi jeg tydeligvis hadde sagt at ja til å bli hentet. Men jeg kom meg hjem på en annen måte. Jeg følte meg ikke full uansett. Tror jeg oppførte meg ok om ikke annet. Det tror jeg. 

Når du har black out så var du jo kjempefull. Uansett hva du måtte føle du var. Og derfor fikk du ikke komme inn. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (6 minutter siden):

Når du har black out så var du jo kjempefull. Uansett hva du måtte føle du var. Og derfor fikk du ikke komme inn. 

Nei for jeg var ikke alene der. De andre de kom inn det var kun meg som ikke fikk gå inn. Det var som å få dødsdom uansett hvor mye jeg argumentere og prostituerte? Prostituerte nei får ikke ordet. Mener mening. Håper du forstår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er klart du var full. Snydens.

Anonymkode: 25e90...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei for jeg var ikke alene der. De andre de kom inn det var kun meg som ikke fikk gå inn. Det var som å få dødsdom uansett hvor mye jeg argumentere og prostituerte? Prostituerte nei får ikke ordet. Mener mening. Håper du forstår. 

Hva? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun mener protesterte.

Anonymkode: e3678...cc1

Åja. Det skjønte jeg ikke. 

Vel TS jeg blir nektet inngang noen steder og det er jo kjedelig, men thats life. 

Uansett er det jo spilt melk at du ikke slapp inn. Det var i går og i dag er i dag. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Åja. Det skjønte jeg ikke. 

Vel TS jeg blir nektet inngang noen steder og det er jo kjedelig, men thats life. 

Uansett er det jo spilt melk at du ikke slapp inn. Det var i går og i dag er i dag. 

Spilt melk? Skjønner ikke hva du mener med melk. Men jeg skal etter planen ut i dag og. Skjønner ikke hva du mener med at jeg hadd black out for hvordan kunne vakten se det om så? Og for at det ikke skal skje i dag hvordan skal jeg oppføre meg senere sånn at jeg får komme inn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spilt melk? Skjønner ikke hva du mener med melk. Men jeg skal etter planen ut i dag og. Skjønner ikke hva du mener med at jeg hadd black out for hvordan kunne vakten se det om så? Og for at det ikke skal skje i dag hvordan skal jeg oppføre meg senere sånn at jeg får komme inn? 

Det er et ordtak som betyr at det som skjedde skjedde, det kan ikke gjøres noe med så hvorfor dvele ved der. 

Du skriver jo at du ikke husker masse fra i går. Det er black out og oppstår ved høy promille. 

Nei du må bare være rolig i køen, ikke stå med telefonen og les med ett øye igjen og ikke gjør noe ut av deg. Jeg vet ikke. Jeg har aldri blitt stoppet fra å gå inn pga for full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...