AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 Har hatt en meget tøff 2023, da vi har opplevd voldsomme ting. Har gått så fint i det siste. Startet litt på jobb igjen, og har følt jeg har kommet mer på plass i meg selv. I går snakket jeg med noen i familien om den jævlige vinteren vi har hatt, og da jeg skulle legge meg kom alt opp igjen. Kjente på hjertebank og angst. i hele dag har jeg kjent på indre uro. Er jeg tilbake til start igjen? vi opplevde et dødsfall i familien i vinter. Bilulykke av et ungt familiemedlem. Tiden etterpå var… ja, har ikke ord. Når vi snakket om denne tiden i går kom det tilbake. Får hjelp, og snakker med ei i kommunen.. men hun har ferie enda. blir så skuffet når jeg faller litt ned igjen når det har gått så bra Anonymkode: 19b6c...799 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474505-tilbake-slag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) Det er jo ikke så rart at du reagerer etter en traumatisk hendelse. Jeg ble kjørt i hui og hast til sykehus for nå flere år siden, og jeg kan enda bli svimmel og kvalm hvis en sykebil med sirener durer forbi. Jeg opplevde at en bekjent sin lille sønn druknet for også flere år siden, og jeg kan bli på gråten og utrolig trist når jeg leser om små barn som drukner. Det er flere slike hendelser. Det tok også lang tid før jeg orket å forholde meg til at noen nevnte selvmord. Gjennom livet opplever vi dessverre vonde og også traumatiske ting, og det resulterer i flashback noen ganger. Det er ikke farlig- det er normalt. Men styrer det hverdag og ødelegger søvn osv- da må en jo få hjelp. Men jeg tror vi må tenke at noe er normalt, og det går over. Ikke få panikk og tro at alt går i svart igjen.. Endret 12. august 2023 av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/474505-tilbake-slag/#findComment-4194870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.