Gå til innhold

Hva er det beste med deg og liker du deg selv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mye selvhat. Jeg setter pris på at jeg er en relativt god skuespiller. Ikke spesielt sympatisk det heller, å være så falsk, men fortsatt noe jeg er glad for. 

Anonymkode: adcf0...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har mye selvhat. Jeg setter pris på at jeg er en relativt god skuespiller. Ikke spesielt sympatisk det heller, å være så falsk, men fortsatt noe jeg er glad for. 

Får du og vil du ha hjelp med selvhatet?

Anonymkode: c2bec...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får du og vil du ha hjelp med selvhatet?

Det vet jeg ikke ennå. Nettopp kommet i ny "behandling", men det er fortsatt og igjen bare utredning. I tillegg har jeg egentlig lært nå, at det kun er jeg selv som kan endre noe. Og det ser ikke særlig lyst ut. 

Hva med deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med meg er at jeg har stabilt humør og at jeg tenker kjapt der jeg bør, pluss ser muligheter . Og ja, jeg liker meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det vet jeg ikke ennå. Nettopp kommet i ny "behandling", men det er fortsatt og igjen bare utredning. I tillegg har jeg egentlig lært nå, at det kun er jeg selv som kan endre noe. Og det ser ikke særlig lyst ut. 

Hva med deg selv? 

Vet ikke heller. Om jeg vil endre meg. Jeg er jo bare håpløs anyways. Går i terapi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 minutt siden):

Man må jo elske seg selv for å bli elsket, eller hva?

Må man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 minutt siden):

Nei, det tror jeg ikke. Heller at det er lettere å se at folk elsker deg om du elsker deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må man det?

Ja det er det som blir sagt. Men er det egentlig riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke heller. Om jeg vil endre meg. Jeg er jo bare håpløs anyways. Går i terapi da.

Hva gjør deg håpløs? Livsomstendigheter eller indre faktorer? 

Everybody skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det. Manglende evne til egenomsorg og selvhat, gjør for min del at jeg ikke klarer skjønne alt av andres behov heller. Jeg nikker og smiler når folk forteller at de har gjort det ene og det andre gode for seg selv, men synes jeg egentlig "latskap" f.eks. er nyttig og bra gjort? Nei. Jeg synes de er late... for jeg tillater ikke meg selv å være det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg gikk inn på " dette snakker vi om nå"  og tenkte "  Oj så koselig ! ,  en positiv tråd på dol :) Men neida..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (5 minutter siden):

Jeg gikk inn på " dette snakker vi om nå"  og tenkte "  Oj så koselig ! ,  en positiv tråd på dol :) Men neida..... 

Det står jo noe positivt der da.. Men kom med ditt positive bidrag :) hva liker du med deg selv? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (31 minutter siden):

Ja det er det som blir sagt. Men er det egentlig riktig?

Å tillate seg selv å bli elsket krever at du synes du er verdt å elske. Man kan bli elsket uansett, da. 

Anonymkode: 60a08...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker med meg selv er at jeg er god mot andre og lytter og kan gi råd til de som trenger det. Jeg liker meg selv og trives i eget selskap. Og hvorfor skulle jeg ikke det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det står jo noe positivt der da.. Men kom med ditt positive bidrag :) hva liker du med deg selv? ;)

Jeg har jevnt godt humør. Jeg er flink til å fokusere på det positive. Jeg har stor omsorg for mine nærmeste og håper de merker det. .Jeg er handlekraftig når det behøves. Min mor sier til meg : Du er så flink til å " snu deg rundt"   Da tenkte jeg: Jo det har hun kanskje rett i. Jeg hadde ikke tenkt på det før. Det var hva jeg kunne komme på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Jeg har jevnt godt humør. Jeg er flink til å fokusere på det positive. Jeg har stor omsorg for mine nærmeste og håper de merker det. .Jeg er handlekraftig når det behøves. Min mor sier til meg : Du er så flink til å " snu deg rundt"   Da tenkte jeg: Jo det har hun kanskje rett i. Jeg hadde ikke tenkt på det før. Det var hva jeg kunne komme på nå :)

Gode egenskaper ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen ressurser slik som at jeg kjempet og gav ikke opp da jeg møtte stengte dører angående rusbehandling. Ringte rundt, skrev klage og fikk medhold. Har også fått medhold på klage om avslag på utbetaling av forsikringspenger. 

Jeg tar meg selv lite høytidelig. Har masse selvironi og også galgenhumor. 

Jeg er ikke helt A4. Sier mye rart med humoristisk undertone. 

Jeg har god refleksjonsevne og jeg er en god venn for mine venner. Hadde latt de flytte inn hvis de trengte. Og jeg tilbydde meg å være surrogatmor til en venninne da hun snakket om at hun kanskje ikke kunne bli gravid. Men hun ble det så da trengtes jo ikke det. 

Det er kanskje lettere for meg å vise omsorg ved handling enn ved å ha så gode trøsteegenskaper. Det innså jeg akkurat nå når jeg skrev to eksempler på hvordan jeg kunne støttet en venn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...