Gå til innhold

Til dere som har bipolar: Hvordan fungerer dere i hverdagen når dere er medisinert? Har dere lange perioder hvor dere er friske?

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har dere symptomer og hvor lange perioder har dere hvor dere er tilsvarende friske/ingen symptomer? Og hvor lavt og høyt blir dere når dere er medisinert?

Anonymkode: e983f...99e

Fortsetter under...

Jeg har vært tilnærmet symptomfri fra mars og inntil for en og en halv uke side . Da ble jeg litt høy og ganske aktiv og prat/skrivsom. Hadde mange tanker om ethvert tema og jeg brukte litt ekstra penger. Men ingenting som tok helt av. Litiumen beskyttet meg nok fra å stige høyt opp. 

Har ikke hatt ordentlig depresjon etter jeg begynte på Litium i januar. 

Er veldig fornøyd. Fikk et nytt liv. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...