AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Hvor ofte har dere symptomer og hvor lange perioder har dere hvor dere er tilsvarende friske/ingen symptomer? Og hvor lavt og høyt blir dere når dere er medisinert? Anonymkode: e983f...99e 0 Siter
aa-k-j Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Fungerer greit. Har noen lettere depresjoner og har få oppstemte faser. Var verre før. 0 Siter
Glitter Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 (endret) Jeg har vært tilnærmet symptomfri fra mars og inntil for en og en halv uke side . Da ble jeg litt høy og ganske aktiv og prat/skrivsom. Hadde mange tanker om ethvert tema og jeg brukte litt ekstra penger. Men ingenting som tok helt av. Litiumen beskyttet meg nok fra å stige høyt opp. Har ikke hatt ordentlig depresjon etter jeg begynte på Litium i januar. Er veldig fornøyd. Fikk et nytt liv. Endret 13. august 2023 av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Hva med deg selv? Anonymkode: deb6f...356 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.