Glitter Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Mange måter å være ustabil på. Feks kan en være veldig vekslende i humør. Fra sint til lei deg til glede også sinne igjen. Eller en kan ha en destruktiv og ustabil adferd som å ha mye trang til, og utførende handlinger på selvskading. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Jeg er kanskje litt ustabil hvis jeg snakker om med noen om ting jeg synes er vanskelig. Anonymkode: dff29...c5c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 Skrevet 13. august 2023 Føler meg ustabil når jeg har mye svingninger i humør og energi. Svingninger ila dagen eller i perioder. Kan føle meg ustabil selv om jeg er jevnt over deprimert også. Ikke sikkert humøret varierer veldig, men kjenner det skal lite til for å komme inn i destruktive handlinger og/eller tankegang. Kan være ustabil i en fin periode også, fordi jeg plutselig kan bli hissig og sint. Anonymkode: a75d5...509 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.