Gå til innhold

Deprimert

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt depresjon før «bare» angst, men har depresjonen tatt helt over. Står i veldig mye nå og fremtidsutsiktene føler jeg er dårlige.
Har aldri hatt jobb, dame osv. er i midten av 40 årene og ser ikke lengre hva som er meningen med å fortsette?
Liker ikke at jeg tenker slikt. 

Anonymkode: 45dfc...d28

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474521-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts. Her. Står midt i flytting og har enormt mye ansvar og press på meg. Er under 1 mnd til flytting så blir jo umulig med noe AD oppstart etc. fastlegen er også sykemeldt og får ikke time hos vikar før flytting. Føler jeg ikke har krefter igjen, hverken fysisk eller psykisk, bare det å ta en telefon gjør meg utslitt. Har ikke så mye praktisk hjelp oppi alt dette heller. Ideelt sett burde jeg sikkert hatt en innleggelse hvis det er plass, men går jo ikke siden jeg skal flytte 🙁
Noen som har tips til tanker jeg kan tenke for å se lysere på det?, eller andre ting som kan være til hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474521-deprimert/#findComment-4197735
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts. Her. Står midt i flytting og har enormt mye ansvar og press på meg. Er under 1 mnd til flytting så blir jo umulig med noe AD oppstart etc. fastlegen er også sykemeldt og får ikke time hos vikar før flytting. Føler jeg ikke har krefter igjen, hverken fysisk eller psykisk, bare det å ta en telefon gjør meg utslitt. Har ikke så mye praktisk hjelp oppi alt dette heller. Ideelt sett burde jeg sikkert hatt en innleggelse hvis det er plass, men går jo ikke siden jeg skal flytte 🙁
Noen som har tips til tanker jeg kan tenke for å se lysere på det?, eller andre ting som kan være til hjelp.

Det må ikke være fastlegen, du har krav på akutt time om du trenger det. Bare ring å si du trenger time i morgen da det er psykisk. Da får du det. Så bare forklar legen hvordan du har det. 
andre tips er å ta kontakt med familie og venner og fortell hvordan du har det. Hold deg litt i aktivitet og få nok dagslys, prøv å hold på rutiner selv om det føles umulig. 
Det vil hjelpe deg selv om du ikke ser det med en gang 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/474521-deprimert/#findComment-4197856
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...