Gå til innhold

Er lei meg nå.

Anbefalte innlegg

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det er vel en blanding av bipolar og schizofreni, jeg har hørt ånder og hjelpere og andre ting og har også sett folk og ting. spesielt masse lys har jeg sett i alle slags farger og kunne veldig sterkt føle energier. 

Off… ønsker deg alt det beste. Jeg har ingenting jeg kan bidra med her. 

Anonymkode: 68bc5...b9a

Fortsetter under...

Du savner vel rettere sagt noe ( ikke alt ) av hvordan du var, og jeg forstår det veldig godt. Jeg forstår også at du syns det blir flatt og kjedelig uten engasjementet for det åndelige. Jeg syns du har lov til å savne det som føltes bra og givende med det.

Samtidig varte det jo ikke i lengden uten at du ble psykotisk? Da er det ikke verdt å slutte med medisiner. Det syns jeg virkelig ikke selv om jeg skjønner hva du mener her. 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (18 minutter siden):

Du savner vel rettere sagt noe ( ikke alt ) av hvordan du var, og jeg forstår det veldig godt. Jeg forstår også at du syns det blir flatt og kjedelig uten engasjementet for det åndelige. Jeg syns du har lov til å savne det som føltes bra og givende med det.

Samtidig varte det jo ikke i lengden uten at du ble psykotisk? Da er det ikke verdt å slutte med medisiner. Det syns jeg virkelig ikke selv om jeg skjønner hva du mener her. 

Takk for at du forstår, ja savner noe av meg selv uten medisiner også å lese åndelige bøker. Har mistet interessen for det og. Ja noe var veldig givende. 

Ja jeg ble vel psykotisk, er ikke helt komfortabel med å kalle det det. Det skal liksom være en gave. 

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Takk for at du forstår, ja savner noe av meg selv uten medisiner også å lese åndelige bøker. Har mistet interessen for det og. Ja noe var veldig givende. 

Ja jeg ble vel psykotisk, er ikke helt komfortabel med å kalle det det. Det skal liksom være en gave. 

Men du hadde det vel ikke bra selv om det skal være en gave? 

Annonse

Skal diskutere det med sykepleieren, får se hva han sier. Men det er vel ikke lurt å slutte før etter operasjon, hvis ikke ultralyden viser at gallesteinene er borte da. Håper jo det for er en stund siden jeg har hatt smerter nå. 

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja det tror jeg for jeg er åndelig når jeg ikke tar medisiner. 

Jeg tror ikke man mister egenskaper pga. medisiner. 

Du sier også at du har begynt å kjede deg. Det ser jeg på som noe positivt og du må prøve å finne på noe å fylle dagene med. 

Fionys skrev (16 minutter siden):

Du sier også at du har begynt å kjede deg. Det ser jeg på som noe positivt og du må prøve å finne på noe å fylle dagene med. 

Jo det tror jeg. 

ja det er kjedelig uten åndelig innhold, det er vanskelig å finne noe å fylle dagene med. 

Annonse

stjernestøv skrev (På 14.8.2023 den 17.31):

Skal diskutere det med sykepleieren, får se hva han sier. Men det er vel ikke lurt å slutte før etter operasjon, hvis ikke ultralyden viser at gallesteinene er borte da. Håper jo det for er en stund siden jeg har hatt smerter nå. 

Du må i alle fall ikke redusere medisiner før etter at du er ferdig med operasjon og tiden rett etter det. Det er superviktig:-)

Fionys skrev (23 minutter siden):

Jeg må bare få innvende her. Å være åndelig handler om evner, ikke egenskaper. Det er heller ingenting positivt med å kjede seg- hvorfor skriver du det? 

frosken skrev (1 minutt siden):

Du må i alle fall ikke redusere medisiner før etter at du er ferdig med operasjon og tiden rett etter det. Det er superviktig:-)

Ok. Det skal jeg huske på, tenkte selv og at det sikkert ikke var så lurt. 

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Okay?  Hm. Hva godt kommer utvav det ? 

Når man er veldig dårlig er det for mange så oppslukende at man har ikke kapasitet til å kjede seg. Mens ved bedring av symptomer får man kapasitet til mer enn bare sykdom og da kan man oppleve å begynne å kjede seg. Man trenger mer stimuli. :)

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...