Gå til innhold

Tormod har ingen å feire verken bursdag, jul, nyttår, 17. mai eller påske med. – Jeg kan bli en av dem som blir funnet død etter flere måneder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke min erfaring. Husk at mobbing på arbeidsplassen er ganske vanlig.

Anonymkode: f497c...2f5

Javel.. Da må man finne ut hvorfor de som mobber føler seg truet. Har du noen tanker om det? 

Fortsetter under...

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Javel.. Da må man finne ut hvorfor de som mobber føler seg truet. Har du noen tanker om det? 

Kjøper ikke premisset at de føler seg truet.

Mitt tips dersom man blir mobbet. Bare slå dem med knyttneven så hardt du klarer. De mobber de som er svake fordi de vet at det ikke blir noe konsekvenser.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjøper ikke premisset at de føler seg truet.

Hva skulle drive dem ellers? 

Annonse

Det spiller ingen rolle om man er svakere enn mobberen. Bare deng løs så hardt du klarer til de er tilgriset av blod og ber om at du skal slutte.

Everybody skrev (8 minutter siden):

Mitt tips dersom man blir mobbet. Bare slå dem med knyttneven så hardt du klarer. De mobber de som er svake fordi de vet at det ikke blir noe konsekvenser.

Vet ikke om det alltid er en god ide. En unggutt som ble mobbet som barn, traff mobberne da han var på ferie i hjembygda. Så klikket det for ham og han slo ned en av mobberne da han hånlo mot ham. Alle kunne jo forstå at han hadde fått nok. Men mobbere er ikke alltid gode i hodet, så de snudde dette til at han som ble mobbet var blitt enda mer koko siden han slo. Så da fikk han dårligere rykte. Det går jo dessverre noen med psykopatiske trekk i stor grad rundt oss. 

Men. Det kan jo funke for andre kanskje. 

Endret av Kashmir
Everybody skrev (11 minutter siden):

Så hva skal man gjøre for at de skal slutte?

Hvis man ikke slipper unna, er ignorering det beste. Late som man ikke ser og hører. Det eneste som kan funke hvis man ikke kommer seg bort. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange klarer ikke, for eksempel autister eller de med alvorlig psykisk sykdom.

Jeg vet jo ikke om jeg har klart meg fordi jeg gjorde en innsats, eller fordi jeg ikke egentlig har autisme. 
Da jeg følte alt var håpløst så trodde jo jeg også at jeg kom til å ende opp med selvmord eller som Tormod. 
Jeg tenkte også at andre ikke skulle åpne kjeften sin, fordi de hadde så enkle liv. Og jeg vet fremdeles ikke hva som er sant. 
Jeg aner ingenting om det er innsats eller flaks/tilfeldigheter som har gjort meg frisk. Det er ikke sikkert jeg hadde vært særlig frisk i dag dersom jeg fremdeles gikk arbeidsledig for eksempel…

Endret av 90tallsbarn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...