Gå til innhold

Bare en time igjen til sovetablett. Stusselig.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flere som som meg? Gleden i hverdagen er sovetabletten jeg bruker til å sovne. Så stusselig å glede seg over å sovne. 

Anonymkode: ec99d...be5

Jeg og ser frem til å ta medisin om kvelden og å sove, ligger og leser litt først for å slappe av. 

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg og ser frem til å ta medisin om kvelden og å sove, ligger og leser litt først for å slappe av. 

Da deler vi det . Jeg er litt lei meg i dag uten å vite hvorfor. Angst uro. Kunne tatt den nå men prøver vente til 9. bruker den samme som deg, en av de. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da deler vi det . Jeg er litt lei meg i dag uten å vite hvorfor. Angst uro. Kunne tatt den nå men prøver vente til 9. bruker den samme som deg, en av de. 

Jepp. Jeg og er lei meg og sliten, skal bli godt å legge seg. Kanskje jeg legger meg snart men prøver å drøye det til ni jeg også. 

Har det også sånn når jeg er nykter. Derfor gruer jeg meg til å bli nykter om under en måned. 

Men håper på å finne mer mening med hverdagen etter hvert. Men skal sies at jeg har gledet meg til å sove fra jeg var et barn. Har et høyt søvnbehov og det var en fortreffelig pause fra alt.

Men selv om jeg har det sånn så vil jeg ikke dø. Faktisk har jeg blitt redd for det. Det var noen år jeg tenkte som AB over sa at hva er vitsen med å leve når en bare vil sove? Vitsen er jo at vi har kun ett liv og har vi det veldig vondt i dag så kan det med ulike tiltak bli bedre i morgen. :) Så skal ingen brukere på et forum få lov til å si at ditt liv, eller mitt liv ikke er verdt å leve. 

Ingen må tro at deres smerte et statisk for den er ikke nødvendigvis det. 

Endret av Glitter
Glitter skrev (4 minutter siden):

Har det også sånn når jeg er nykter. Derfor gruer jeg meg til å bli nykter om under en måned. 

Men håper på å finne mer mening med hverdagen etter hvert. Men skal sies at jeg har gledet meg til å sove fra jeg var et barn. Har et høyt søvnbehov og det var en fortreffelig pause fra alt.

Men selv om jeg har det sånn så vil jeg ikke dø. Faktisk har jeg blitt redd for det. Det var noen år jeg tenkte som AB over sa at hva er vitsen med å leve når en bare vil sove? Vitsen er jo at vi har kun ett liv og har vi det veldig vondt i dag så kan det med ulike tiltak bli bedre i morgen. :) Så skal ingen brukere på et forum få lov til å si at ditt liv, eller mitt liv ikke er verdt å leve. 

Ingen må tro at deres smerte et statisk for den er ikke nødvendigvis det. 

Gråter til denne. 

jeg er ikke ensom eller sånn jeg bare er litt rar lei meg og urolig i kroppen. Derfor er jeg glad legen min har gitt meg sånn tankekjør sove og uro tablett i en tablett. Det er bare sånn akkurat nå at jeg er litt nedfor når kvelden kommer. 

lavender skrev (34 minutter siden):

Ja, jeg har det alltid slik i dårlige perioder. Vurderte faktisk legge meg nå, men tror det er best å vente en times tid til.

Får du sove fra nå naturlig? 

Annonse

lavender skrev (2 minutter siden):

Brukte 25 mg seroquel til å begynne med, nå bruker jeg stort sett 100 mg. Melatonin tror jeg at jeg brukte 1 mg.

100 mg for søvn? Bruker du det sammenhengende eller bare en periode? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

100 mg for søvn? Bruker du det sammenhengende eller bare en periode? 

Jeg brukte 200 mg Seroquel og 75 mg Truxal for tankekjør og søvn. Men fikk etter hvert bivirkninger så jeg sluttet på Seroquel. Går fortsatt på Truxal flere år senere. Man sier det ikke er avhengighetsskapende, men jeg er søvnløs uten. Selv med mye alkohol innabords. Jeg må bare ha Truxalen. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...