Gå til innhold

Bare en time igjen til sovetablett. Stusselig.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AD for alltid skrev (19 minutter siden):

Remeron har vært en life saver for meg mtp søvn. Gått på i 3,5 år, og det er kun en av nettene siden den gang jeg ikke har fått sove noenting en natt. 

Er det søvn dyssende?

Anonymkode: ec99d...be5

Samme her. Men jeg vet det er kortvarig. Denne gangen får jeg forhåpentligvis riktig behandling og hjelp. Må bare vente til diagnoser er satt. Så selv om det er tungt nå og jeg også alltid ser frem til å sove, så vet jeg at om noen uker/måneder er det bedre.

Anonymkode: dddcf...f43

AD for alltid skrev (9 timer siden):

Ja, den hjelper veldig godt på innsovning. I tillegg har den en antideppresiv effekt. Men mange opplever en del bivirkninger hr jeg lest på forumet her, men jeg har kun munntørrhet som bivirkning.

Ok.

Anonymkode: ec99d...be5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...