Gå til innhold

Leser psykolog/psykiater/lege tilbakemeldinger på legelisten.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må du nesten spørre hver enkelt om. Det er sikkert en sånn greie ingen tør å innrømme at de gjør 😆 så det snakkes kanskje ikke åpent om at de leser slikt om seg selv. Men tipper mange gjør det. 

Det er tross alt min generasjon som er "de voksne" nå, så uansett yrke,så er de egentlig bare noen snørrrunger som later som de vet hva de driver med, akkurat som jeg selv gjør i mitt yrke. 

Det bekymrer meg noe at vi 80 og 90 talls barna nå styrer verden... 

Anonymkode: 95df5...0d2

Har sett at kritikk har blitt fjernet flere ganger ja. Så hva er da poenget? 

Vet at min forrige fastlege leser. Hun svarte på en kritisk kommentar (blant utallig ros) om at hun ville ta en prat om det så de kunne klare opp i det som skulle ha skjedd. 

Anonymkode: 21658...635

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sett at kritikk har blitt fjernet flere ganger ja. Så hva er da poenget? 

Vet at min forrige fastlege leser. Hun svarte på en kritisk kommentar (blant utallig ros) om at hun ville ta en prat om det så de kunne klare opp i det som skulle ha skjedd. 

Akkurat det var det som skjedde med min psykolog. H*n ville orden opp i det med pasienten/ta en prat...og dermed forsvant innlegget.

Anonymkode: a77dd...13c

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Akkurat det var det som skjedde med min psykolog. H*n ville orden opp i det med pasienten/ta en prat...og dermed forsvant innlegget.

Anonymkode: a77dd...13c

Hmm, fiffig. 

Jeg stoler ikke på de tilbakemeldingene. Min forrige fastlege hadde mange negative tilbakemeldinger og mange av de omhandlet at folk ikke fikk det de ville av medisiner og at han var arrogant.  Selv opplevde jeg at han var tilstede og omsorgsfull, men han kunne også være streng når det trengtes. Han fulgte meg utrolig godt opp og jeg savner han (dessverre så sluttet han)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...