Gjest Junelle Skrevet 16. august 2023 Skrevet 16. august 2023 (endret) Lille Trille satt på hylle. Lille Trille ramlet ned. Ingen mann i dette land kan gjøre lille Trille i stand. Ingenting hjelper. Ingen kan hjelpe meg, verken leger eller medisiner. Jeg er et lost case. Endret 16. august 2023 av Gjest 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 Skrevet 16. august 2023 Jeg er et lost case Det må man bare face Livet var et dødelig race Men man døde i peace Heldigvis Anonymkode: f497b...312 0 Siter
Gjest Cybele Skrevet 17. august 2023 Skrevet 17. august 2023 Hva er vanskene dine/sykdommen din? Vondt å høre at du kjenner deg som en lost case. Mange av pasientene i somatikken er der med intensjon om noe bedring og symptomlette men uten forventninger om tilfriskning. Kanskje er det litt sånn for deg og og mange andre pasienter i psykiatrien, at symptombildet og sykdom gjør at det er urealistisk å forvente at man kan bli frisk, mens det er realistisk å håpe på at man iallfall i perioder kan få det litt bedre. Sånn sett er du ingen lost case, bare uheldig som er rammet av alvorlig sykdom. 0 Siter
Gjest Junelle Skrevet 17. august 2023 Skrevet 17. august 2023 Cybele skrev (5 timer siden): Hva er vanskene dine/sykdommen din? Vondt å høre at du kjenner deg som en lost case. Mange av pasientene i somatikken er der med intensjon om noe bedring og symptomlette men uten forventninger om tilfriskning. Kanskje er det litt sånn for deg og og mange andre pasienter i psykiatrien, at symptombildet og sykdom gjør at det er urealistisk å forvente at man kan bli frisk, mens det er realistisk å håpe på at man iallfall i perioder kan få det litt bedre. Sånn sett er du ingen lost case, bare uheldig som er rammet av alvorlig sykdom. Jeg har sterk OCD, hovedsakelig. Takk for fint svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.