Gå til innhold

Dere andre med engstelig/unnvikende pf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått i både gruppe og individuell terapi.  Den største framgangen hadde jeg trolig da jeg med veiledning og støtte trente i ny jobb hvor jeg ikke kunne gjemme meg for folk og måtte stå i tøffe situasjoner med andre mennesker. Jeg har fått høre her på dol at jeg ikke kunne være hardt nok rammet fordi jeg alltid har fungert utad (bare ikke innad) og vært i jobb, så jeg kan kanskje ikke bidra med så mye. Men jeg vil på det sterkeste anbefale deg, med støtte og veiledning fra en profesjonell, å trene på vanskelige situasjoner i «det virkelige liv». 

Jeg skal også gå både i gruppe og i individuell terapi. Jeg fungerer også tilsynelatende godt utad og jobber med mennesker/relasjoner. Det er bare så vanskelig inni meg og jeg lever med så mye skam over å være meg. Takk for svaret ditt.

Anonymkode: 6e5e9...4fc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...