Gå til innhold

Kan Sobril brukes når man egentlig bare kjenner seg skikkelig trist/nedfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bruker det ikke når jeg er trist eller nedfor. Det har jeg aldri tenkt på. Jeg bruker det når jeg har tankekjør og stress fordi det igjen fører til angst og tvang. Det hjelper absolutt på tankekjør. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For å kunne slappe litt av? Reduserer benzo tankekjør?

Anonymkode: 345c7...4d3

Kan du ikke bruke Quatiapin? Det gir beroligende effekt og ikke er farlig. Benzo da blir man narkoman og mister alt hus hjem osv osv. 

Anonymkode: 813bf...8df

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bruker du den fast eller eventuelt?

Anonymkode: 345c7...4d3

Bare på de værste dagene. Jeg sovner ofte av Sobril, så det blir en «flukt». Gir meg en pause

Anonymkode: 59d87...a80

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan du ikke bruke Quatiapin? Det gir beroligende effekt og ikke er farlig. Benzo da blir man narkoman og mister alt hus hjem osv osv. 

Anonymkode: 813bf...8df

Det var da voldsomt. 

Anonymkode: 8d6ef...86a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...