Gå til innhold

Skammer meg for å være barnslig

Anbefalte innlegg

Noen ganger er jeg bare veldig barnslig. Sist jeg var innlagt på DPS så sa behandlerne jeg snakket med i utsamtalen at jeg hadde jo plass så det var bare å bruke den når jeg hadde behov. Og da sa jeg at jeg aldri kom til å komme tilbake. Og de bare "ok"... Og det var ikke slik at jeg mente at jeg kom til å være så bra at jeg derfor ikke trengte det, men at jeg rett ut ikke ville.

Anonymkode: 5bcf0...c03

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har dette med barnslighet å gjøre? Trodde du skulle nevne bamser eller noe sånt 😅

Anonymkode: ff720...94a

Hehe. Tanken min var at de var hyggelige og ønsket meg på en måte velkommen tilbake også sier jeg bare "nei, kommer aldri tilbake". Synes ikke du det var barnslig?

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Noen ganger er jeg bare veldig barnslig. Sist jeg var innlagt på DPS så sa behandlerne jeg snakket med i utsamtalen at jeg hadde jo plass så det var bare å bruke den når jeg hadde behov. Og da sa jeg at jeg aldri kom til å komme tilbake. Og de bare "ok"... Og det var ikke slik at jeg mente at jeg kom til å være så bra at jeg derfor ikke trengte det, men at jeg rett ut ikke ville.

Høres ut som om du var litt barnslig eller trassig i den situasjonen, men det er nok bare du som husker det i etterkant. 

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis du er svingdør pasient og sa det så får du det sikkert i journalen din hvis du har en behandler som skriver alt du skriver bokstavelig. Det finnes noen sånne. Jeg sa samme setning men jeg har verken før eller siden vært tilbake. Takk og lov. 

Anonymkode: 340be...850

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...