Gå til innhold

Får du lov til å gå utenfor døren på DPS av nattevaktene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker da på å bare trekke frisk luft rett utenfor døren? Eller gå en tur? Jeg har til nøds fått lov å trekke frisk luft, tur var visst uaktuelt... 

Anonymkode: 8d4eb...966

Tur er selvsagt utelukket. Ingen går tur midt på natta 

Anonymkode: 7507b...a71

Får lov til å gå ut for å røyke. 

Det er jo bra da. Jeg røyker ikke, men det å trekke frisk luft hjelper meg ofte når jeg har det vanskelig. Aller beste er jo å gå en tur, men de var skikkelig strenge på det.

Tur er selvsagt utelukket. Ingen går tur midt på natta 

Nattevaktene kommer kl 21:30 på DPS jeg hører til?

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo bra da. Jeg røyker ikke, men det å trekke frisk luft hjelper meg ofte når jeg har det vanskelig. Aller beste er jo å gå en tur, men de var skikkelig strenge på det.

Er det ikke et uteområde som hører til avdelingen, der som de som røyker går ut ? Der er det vanlig å få gå ut til 23-24 tiden. Spør du pent og er stille I gangen og ikke smeller med dørene i hensyn til de andre pasientene, så får du sikkert lufte deg på natten vis du har behov.  

Anonymkode: 4d42d...be3

Man er på dps for å få behandling, og strategier med å gå ute på natten er slike ting en må ta bort når man er der. Blir du urolig må du snakke med de ansatte og finne andre teknikker å takle det på som er mer hensiktsmessig. 

Anonymkode: 001cd...77a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...