Gjest Brandle Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hei. Jeg har hatt dette problemet så lenge jeg kan huske, sist for 15 min siden, og da måtte jeg få spurt noen om dette. Noen ganger, ikke ofte, så får jeg utrolig vondt når jeg trekker pusten helt ned, dette er somregel når jeg må gjespe eller noe slik, men jeg får ikke gjespet, fordi det gjør så vondt å trekke pusten helt inn. Det er en stikkende smerte ca 5-6 cm under brystmuskelen. Kan ikke huske om jeg har hatt det på begge sider, men jeg tror det bare har vært på venstre siden. Denne stikkende smerten er der bare når jeg prøver å puste inn helt, og den er veldig intens. Det gjør også vondt hvis jeg prøver å stå, eller strekke meg bakover. Så vanligvis blir jeg sittende i noen minutter til alt er bra igjen. Er det noen som vet hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47464-vondt-n%C3%A5r-jeg-puster-helt-inn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg tror jeg vet hva du mener, men jeg vet heller ikke hva det er. Det har vært snakket litt om dette tidligere i denne spalten. Hvis det er det jeg tenker på, så kommer det ofte hvis du har ligget forkjært på en side, alltid samme side. Det gjør intenst vondt og går over etter få minutter hvis du forandrer stilling og så ligger rolig litt. Som sagt, ingen jeg vet om vet sikkert hva dette er, men det er ganske kjent. Det vi i hvert fall vet, er at det ikke er farlig, bare gyselig vondt mens det står på. Du ble kanskje ikke klokere av dette svaret, men hvis det altså er det samme som jeg beskriver, er det ikke farlig. Hvis du mener at det ikke er det samme som din smerte, bør du kontakte lege og få det undersøkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47464-vondt-n%C3%A5r-jeg-puster-helt-inn/#findComment-181293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.