Gå til innhold

Hva kan man si for at nattevaktene skal gi en lov til å gå en liten tur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde skjønt det om klokka var over midnatt men 22:20 er vel strengt tatt ikke sååå sent?

Anonymkode: 24658...c28

De vil sikkert ha kontroll påske samme.  Det er jobben dems. 

Anonymkode: b4ccc...33a

Fortsetter under...

De vil sikkert ha kontroll påske samme.  Det er jobben dems. 

Mtp hvor stor nytte jeg har av å gå tur synes jeg at de kunne gjort ett unntak for meg.

Mtp hvor stor nytte jeg har av å gå tur synes jeg at de kunne gjort ett unntak for meg.

Hva er du innlagt for?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Depresjon og suicidalitet.

Ville du hvis du var ansatt tatt ansvar for en sånn pasient på nattestid? Det er ofte på natten man får det vanskelig!!  Regner med det er èn nattevakt. 

Ville du hvis du var ansatt tatt ansvar for en sånn pasient på nattestid? Det er ofte på natten man får det vanskelig!!  Regner med det er èn nattevakt. 

Med å slippe denne pasienten ut alene. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det at jeg har det vanskelig er jo nettopp grunnen til at jeg ønsker å gå tur. Der er 2 nattevakter.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det at jeg har det vanskelig er jo nettopp grunnen til at jeg ønsker å gå tur. Der er 2 nattevakter.

Da må du ha med deg èn men jeg tror ikke du får gå tur. Ikke på natten fordi du kan stikke av fra de eller den du går med. De har et ansvar for deg, og det sier seg selv! Det forstår du når du blir frisk. 

Da må du ha med deg èn men jeg tror ikke du får gå tur. Ikke på natten fordi du kan stikke av fra de eller den du går med. De har et ansvar for deg, og det sier seg selv! Det forstår du når du blir frisk. 

Jeg hadde aldri stukket av. Har utgang alene til vanlig. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde aldri stukket av. Har utgang alene til vanlig. 

Ok jeg vet ikke. Jeg har aldri vært innlagt frivillig. Har bare vært innlagt på tvang èn gang for litt over et år siden og skal aldri dit igjen. 

Ok jeg vet ikke. Jeg har aldri vært innlagt frivillig. Har bare vært innlagt på tvang èn gang for litt over et år siden og skal aldri dit igjen. 

Det skjønner jeg, er ikke noe kjekt å være innlagt på tvang.

Det skjønner jeg, er ikke noe kjekt å være innlagt på tvang.

Nei men jeg var ikke innlagt på sucidalitet. Men jeg har mistet en av den grunn så jeg håper du forstår at de vil deg godt. Ta i mot hjelp. slutt og vær trassig. De er der for deg. Bruk de i natt. Og hold deg inne .

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei men jeg var ikke innlagt på sucidalitet. Men jeg har mistet en av den grunn så jeg håper du forstår at de vil deg godt. Ta i mot hjelp. slutt og vær trassig. De er der for deg. Bruk de i natt. Og hold deg inne .

Jeg tar i mot hjelp, er ikke meningen å være trassig er bare vanskelig å føle seg så klaustrofobisk når man ikke kan gå ut som man vil.

Jeg tar i mot hjelp, er ikke meningen å være trassig er bare vanskelig å føle seg så klaustrofobisk når man ikke kan gå ut som man vil.

Sånn er det å være innlagt

Det er ikke noe hotell du er på

Anonymkode: ac854...1c1

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo vanlig ved innleggelse. Snakk heller med dem om hvordan du kan takle følelsen av å være innestengt.

Anonymkode: 9c922...d3e

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Depresjon og suicidalitet.

Dersom du er frivillig innlagt, så er en del av gamet at du også forholder deg til avdelingens regler. For å gjøre jobben overkommelig for de som jobber om natta, så ønsker de både at folk roer ned mot natten og de ønsker å ha kontroll på at alle er inne. Det er få folk på vakt om natta. Så akkurat dette handler ikke om hva som er best for deg akkurat nå, men hva som fungerer på en institusjon. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...