Gå til innhold

Hvilke alternativer finnes der til seroquel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis verken benzo eller antipsykotisk er et alternativ så vet jeg ikke om det er noen. Kanskje antidepressiva kan hjelpe, men det funker ikke på søvn da tror jeg. Det kan funke mot angst og tankekjør. 

Det må nesten noen av de kompetente på forumet svare på. 

Glitter skrev (4 minutter siden):

Hvis verken benzo eller antipsykotisk er et alternativ så vet jeg ikke om det er noen. Kanskje antidepressiva kan hjelpe, men det funker ikke på søvn da tror jeg. Det kan funke mot angst og tankekjør. 

Antipsykotisk er helt greit for meg, om der finnes andre antipsykotika som fungerer likt som seroquel?

Anonymkode: 2544b...64b

Glitter skrev (4 minutter siden):

Hvis Quatiapin ikke funger vil truxal virke?

Anonymkode: f231d...433

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Antipsykotisk er helt greit for meg, om der finnes andre antipsykotika som fungerer likt som seroquel?

Truxal feks. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis Quatiapin ikke funger vil truxal virke?

Jeg har god erfaring med Truxal for dette formålet. Jeg brukte før Seroquel også, men klarer meg fint kun med Truxal.

Annonse

Glitter skrev (3 minutter siden):

Truxal feks. 

Jeg har god erfaring med Truxal for dette formålet. Jeg brukte før Seroquel også, men klarer meg fint kun med Truxal.

Aha, supert. Kanskje den kunne være noe for meg også. Hvilken dose bruker du?

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Aha, supert. Kanskje den kunne være noe for meg også. Hvilken dose bruker du?

Tror ikke jeg har lov til å si det da det kan bli oppfattet som å anbefale dose. Det er ikke lov på DOL. 

Glitter skrev (35 minutter siden):

Truxal feks. 

Vil truxal gi søvn effekt sånn at du blir trøttere og trøttere?

Glitter skrev (2 minutter siden):

Ja du blir trøtt av Truxal etter min erfaring. Jeg er faktisk søvnløs uten.

Men kan den gi bivirkninger som Quatiapin? Jeg har hatt mareritt på quatpin og en gang følte jeg en skygge. Det var skummelt. 

Annonse

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (11 timer siden):

Er Zyprexa mer dempende mot angst enn kvetiapin?

Hos meg er den det. Fikk økt angst på stor dose kvetapin. Har hørt en psykiater si zyprexa er best mot angst. Men det kan jo bare være hennes mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...